Ik vind zelf dat die mensen die naakt posseren dat zelf moeten weten. Het is hun lichaam, zelf zou ik het nooit doen.
Ik hoop dat we hier een beetje over kunnen discusseren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Ik zou het ook niet doen, maar op zich is het de gewoonste zaak van de wereld inmiddels zo ongeveer. Veel mensen willen graag mooie naaktfoto's van zichzelf hebben als herinnering voor wanneer ze wat uitgelebberder raken, op kunstacademies is het zo'n beetje dagelijkse kost en als je trots op je lichaam bent, waarom zou je dat dan niet laten zien?
COSMIC77 schreef:Gaat het om naaktposeren voor een foto en is die foto smaakvolle 'kunst' of wordt het gepubliceerd in een ranzig blaadje? Dat is nogal een verschil. Of als model voor bv schilders of beeldhouders?
Merilyn schreef:COSMIC77 schreef:Gaat het om naaktposeren voor een foto en is die foto smaakvolle 'kunst' of wordt het gepubliceerd in een ranzig blaadje? Dat is nogal een verschil. Of als model voor bv schilders of beeldhouders?
Ik ga hierin mee. Ik heb zelf ooit eens een sessie naakt poseren gedaan. puur voor mijzelf en mijn partner. Niemand die deze foto's even zal vinden. Ik puur artistiek naakt. Helaas zal ik jullie niks kunnen laten zien, maar het is een beetje in de strekking als deze foto:
http://www.glamour-foto.nl/silversite/images/silv08.jpg
Dit ben ik niet overigens, mijn foto's staan niet online en zijn door een andere rfotograaf gemaakt. Wel een super goede fotograaf overigens voor de mensen die het in overweging nemen.
katiavl schreef:ik denk niet eens dat ze mij naakt willen fotograferen
Citaat:als herinnering voor wanneer ze wat uitgelebberder raken,