Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamezy schreef:Nou, ik ben het gedeeltelijk mee eens. Iets verbieden omdat het slecht voor je gezondheid is, is natuurlijk tot daar aan toe, maar met agressieve marketing ben ik het roerend eens. Jankende kinderen in de supermarkt leveren anderen namelijk ook overlast en jammer dan, maar ik hoef niet te genieten van het feit dat iemand anders zo nodig kinderen wil! Heeft met meegeleverde speeltjes echter weinig te doen in mijn ogen... pak eerst die rekken bij de kassa eens aan, bijvoorbeeld. Om nog maar te zwijgen van reclames op TV...
Ng beter; kinderen in het algemeen de toegang tot de supermarkt ontzeggen, zijn we in 1 klap van alle problemen af
ShirleyA schreef:En jij bent natuurlijk nooit kind geweest????????
Ik vind dit echt een idiote opmerking! En ik vind zo veel mensen in de supermarkt lastig.....
Lusitana schreef:Ok heb twee seconden van het filmpjes gezien en ben als woest. Op de ouders. Ik vind het belachelijk dat een kind nog in de supermarkt zijn snoep krijgt.
OUDERS moeten opgevoed worden om te leren hoe een kind op te voeden. De producten hebben nergens schuld aan.
ShirleyA schreef:Jamezy schreef:Jankende kinderen in de supermarkt leveren anderen namelijk ook overlast en jammer dan, maar ik hoef niet te genieten van het feit dat iemand anders zo nodig kinderen wil! Heeft met meegeleverde speeltjes echter weinig te doen in mijn ogen... pak eerst die rekken bij de kassa eens aan, bijvoorbeeld. Om nog maar te zwijgen van reclames op TV...
Ng beter; kinderen in het algemeen de toegang tot de supermarkt ontzeggen, zijn we in 1 klap van alle problemen af
En jij bent natuurlijk nooit kind geweest????????
Ik vind dit echt een idiote opmerking! En ik vind zo veel mensen in de supermarkt lastig.....