Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tuhan schreef:Al die leugens van Joran,ik ben geen detective maar toch denk ik dat hij het heeft gedaan, waarom wil je anders niet in beeld komen.
Maar een ding is duidelijk: het is een lekker zootje binnen het OM op Aruba, en ongeacht wat er verder uit deze zaak rolt denk ik dat dat nog wel een keer een staartje gaat krijgen. 

)In elk geval geloof ik ook dat zelf weggelopen is, het was idd niet de eerste keer en bovendien spelen haar ouders ook een heel smerig spelletje met de familie van der sloot. Ik vind het trouwens nog steeds belachelijk dat ze iemand kunnen veroordelen zonder lijk, of overduidelijk bewijs dat er iemand vermoord is. (lees grote hoeveelheden bloed van de vermiste persoon oid) ninja2 schreef:Ik denk dat joran er zeker iets mee te maken gehad heeft.Waarom zijn zijn sportschoenen verdwenen???? Waarom geen huiszoekin in het huis van zijn ouders. Ze wisten dat ze die avond nog daar geweest waren.
Lusitana schreef:ninja2 schreef:Ik denk dat joran er zeker iets mee te maken gehad heeft.Waarom zijn zijn sportschoenen verdwenen???? Waarom geen huiszoekin in het huis van zijn ouders. Ze wisten dat ze die avond nog daar geweest waren.
Hij zal heus wel met haar omgegaan zijn en misschien wel met haar naar bed zijn geweest ofzo.