Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphnezz schreef:Ik heb het gister avond helemaal gekeken... shocking maar het verbaast me niet dat zoiets daar gebeurd! Amerika is werkelijk een van de verschrikkelijkste landen van de wereld.... met het hoogste percentage gevangen...
Lusitana schreef:Ze bemoeien zich alleen met landen waar ze olie vandaan halen, hoor. Denk je dat ze zich écht druk maken over mensenrechten?
Iedereen met maar een beetje gezag, vind het heerlijk om een ander neer te halen en er op in te beuken, lijkt wel, als je de filmpjes ziet die op internet staan. Hoe vaak politie niet donkere mensen onnodig in elkaar slaan...
Er zit een hoop (onterechte, opgefokte) haat dat niet uitgesproken wordt en dat ontlaat zich dan met geweld. Schietpartijen op scholen... misgandeling van daklozen, en dus in gevangenissen en bij politie.
Lusitana schreef:Ken je het gebeuren van een paar dagen geleden met Sean Bell? 51 dchoten op hem gelost. de man was ongewapend. Maar zwart n kwam uit ene club waar wel drugs verhandeld wordt. Dat is genoeg om iemand dood te schieten die daar gewoon een vrijgezellenfeestje hield en zou trouwen die dag.
Dat is gewoon typisch amerikaans. Vooral meteen er op los knallen. Een agent heeft zelfs 31 schoten gelost, met een wapen dat 16 kogels in een patroon had. Dus niet alleen heeft ij een patroon leeggescjoten, hij heeft ook nog eens een nieuw patroon enrin gestopt en heeft dat ook bijna leeggeschoten. Is dat blinde haat of niet?
Lusitana schreef:Ik schrijf met een Indiaanse gevangene in Amerika en ik hoor ook vreselijke dingen. Ze zijn ongelooflijk wreed.