Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Nou geen D66 lijkt me daar heeft iedereen nu wel even genoeg van over draaikonten gesproken...pfff
sarabande schreef:Nou geen D66 lijkt me daar heeft iedereen nu wel even genoeg van over draaikonten gesproken...pfff
Trouwens CDA en PVDA is dikke meerderheid, hebben niemand anders nodig.
En VVD en PVDA hebben elkaar inmiddels uitgesloten, hoop dat ze dat nakomen
Zep schreef:Ik hoop toch echt serieus dat je dat niet meent Faye
Mijn grootste probleem met zowel de Christenunie (als ook met Bush en zelfs in bepaalde mate JPB overigens) is nog wel dat zij zich vanuit hun geloofsovertuiging laten leiden bij hun politieke aspiraties. Dat is een bijzonder slechte ontwikkeling, het is nl niet voor niets dat we in Nederland een scheiding van kerk en staat hebben.
faye schreef:Ach christen democraten of christen unie, kijk sgp zou ik nooit stemmen. Maar alles beter dan links zullen we maar zeggen
faye schreef:Ik stem ook VVD, maar ik hoop wel dat de coalitie met CDA en Christenunie is. Ik wil echt geen linkse partij in het kabinet(in ieder geval geen Groen links en al helemaal geen PvdA )
D66 is lachwekkend
Aimee schreef:Waarom is D66 lachwekkend?
sarabande schreef:Nou de vraag is eerder waarom niet
Aimee schreef:sarabande schreef:Nou de vraag is eerder waarom niet
Mwah.... het was vooral een inhoudelijke vraag en daar komt geen inhoudelijk antwoord op
faye schreef:Waar staat D66 eigenlijk voor en waarom is een clown fractievoorzitter?