dan kun je je baby inleveren als ie 6 weken is, en krijg je 'm weer terug als ie zijn opleiding heeft voltooid en klaar is om te werken!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Waarom vind je het een slecht plan....tenminste, ik merk aan je woordkeuze dat je het misschien niet zo'n goed plan vindt....
Yessy schreef:Ik heb er weinig problemen mee, alleen zoals hierboven al wordt gezegd geen hele dagen. Toen ik 2 was werd ik een paar ochtenden of middagen op de peuterspeelzaal gedumpt, vond ik geweldig! Lekker spelen met vriendinnetjes!
Maar hele dagen naar school als je 3 bent? Volgens mij redden maar weinig kinderen dat, en het lijkt me ook niet gezond.. sommige redden dat niet eens als ze 4 zijn.
Shadow0 schreef:Nou heeft het onderwijs zoveel problemen en aandachtspunten, waarom pikt Balkenende dit eruit om een Punt van te maken? Zoveel dingen die zoveel belangrijker zijn, juist in het onderwijs.
(En ook verder lijkt het me in allerlei opzichten onwenselijk om een kind van 3 te verplichten naar school/opvang te gaan. Lang niet elk kind is daar aan toe. Sterker nog, de meeste volgens mij niet, op 3-jarige leeftijd.)
Overigens, Woofie, heb je een bron en bericht waar je dit vandaan hebt?
Cer schreef:Och, er zijn genoeg ouders die baby's al naar de creche brengen... want EN carriere EN kinderen... dus sja... wat het probleem nou is?