Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:Dat is onzin!! Wie weet wat voor psychische problemen die verkrachting heeft achter gelaten? Wat voor fysieke schade? Wellicht onvruchtbaarheid. Ik snap het wel hoor! Zulke mensen zijn veroordeeld en horen niet meer zomaar in de maatschappij te komen. Dan worden er ook geen slachtoffers gemaakt. Deze verkrachting had voorkomen kunnen worden door deze man niet naar buiten te laten.
Wellicht gaan deze instanties dat begrijpen als er zo'n prijs aanhangt.
Vanessa24 schreef:Whiz schreef:Dat is onzin!! Wie weet wat voor psychische problemen die verkrachting heeft achter gelaten? Wat voor fysieke schade? Wellicht onvruchtbaarheid. Ik snap het wel hoor! Zulke mensen zijn veroordeeld en horen niet meer zomaar in de maatschappij te komen. Dan worden er ook geen slachtoffers gemaakt. Deze verkrachting had voorkomen kunnen worden door deze man niet naar buiten te laten.
Wellicht gaan deze instanties dat begrijpen als er zo'n prijs aanhangt.
Maar denk je dat geld het goed zou kunnen maken? Ik denk het niet. Het gevoel dat jij als slachtoffer levenslang heeft gekregen, terwijl de dader vrij is, daar kan toch geen geld bedrag tegenop?
LiNdA1986 schreef:Alsof geld wat goedmaakt!