Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Yep, vorig jaar hebben wij 2x 255 euro terug gehad. Doktersbezoeken vallen niet onder de no-claim aftrek, ziekenhuis en bepaalde medicatie wel.
Sylvia schreef:Die bedragen verschillen per artikel. Telegraaf maakt graag sensatie dus zet flink in. Ik heb ook bedragen van € 80 en € 100 gehoord.
Daarbij was al van meet af aan 'bekend' dat de premies zouden stijgen. Heel veel zorgverzekeringen hebben veel te lage premies aangeboden die ze 1 jaar waar kunnen maken. Vanaf het begin van de invoering van dit stelsel wordt al gezegt dat het vanaf 2007 weer een stuk duurder wordt.
Ik wacht wel af, ik zie wel wat er gebeurd. Veranderen kan ik het toch niet.
Ann schreef:Die 120 euro is op jaarbasis/pp. Wordt dus 240 euro voor ons : 12 = 20 euro per maand meer premie.
Valt me eerlijk gezegd nog mee, ik had niet vreemd opgekeken als het nog hoger was geweest...
Channie23 schreef:120 Euro werd net ook op het nieuws vermeld, dus er zal toch wel een kern van waarheid inzitten.
Cowgirl schreef:nog meer betalen.
Nog ff en ik lever letterlijk mijn hele salaris in. Salaris waar ik me letterlijk en figuurlijk kapot voor werk![]()
Wordt echt deprie van dit land.
Mistic schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom ze nu met de premies van rond de 120 euro per maand verlies draaien op de zorg, terwijl vorig jaar de premies de helf waren.
Wat is er dan zo duur geworden?