Pim herezen?????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Pim herezen?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 12:31

Dat spotje van de nieuwe lijst Fortuyn gezien???
Ik ben nooit een voorstander van het hele gedachtengoed van Fortuyn geweest, maar na alle blamages die degenen die van zijn dood geprofiteerd hebben uithaalden, slaat dit echt alles.
Daarbij heeft deze man ook helemaal geen inhoud, geen uitstraling en geen verhaal.

Waarom kunnen ze die periode nu eindelijk niet eens afsluiten, al was het maar uit het respect dat ze allemaal zeggen voor hem te hebben Scheve mond

Cassidy

Re: Pim herezen?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:34

Ik heb er een heleboel over gehoord (op de radio) de spot zelf nog niet gezien, maar ik vind het smakeloos, ronduit walgelijk om te teren op het feit dat hij vermoord is, en zo de partij gaande willen houden.

Achterom blijven kijken is nooit goed...maar als er geen toekomst is, wat blijft er dan?

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:36

is er al een link naar dit spotje. Want ik heb er veel over gehoord maar heb hem nog nooit gezien.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:51

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:04

smakeloos Boos!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:26

Ik denk dat hij het zelf of geweldig zou vinden of had verfoeid.

Ik vind het eerste stuk wel grappig. Maar die man die nu lijsttrekker is verschrikkelijk.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:29

Rare foto met die hand zo. Maar het filmpje doet het bij mij niet...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 15:49

Kelly_ann schreef:
Ik denk dat hij het zelf of geweldig zou vinden of had verfoeid.

Ik vind het eerste stuk wel grappig. Maar die man die nu lijsttrekker is verschrikkelijk.

Dat begrijp ik niet of geweldig of verfoeid, hoe bedoel je dat. Dat is alsof je zegt dat iets wit maar ook wel zwart kan zijn Scheve mond

En is er grappig aan vijf pistoolschoten Verward

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:55

Ik ken Pim Fortuyn als iemand met een felle mening. Dus op de vraag wat hij ervan zou vinden: óf geweldig, óf vreselijk. Snappie?

En mooi of goed kan ik het nu ook weer niet noemen... Wel lekker direct.

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:01

Naa ik vind het spotje niet eens zo erg.
Een beetje die lijsttrekker die uit een vliegtuig springt en een slechte slogan heeft. Boeiend. Nagelbijten / Gniffelen

Maar het feit dat iedereen het van die partij het nog heeft over: 'Pim had het zo gewild.' 'Pim dit, Pim dat.' Pff. Dat hoeft écht niet hoor. Scheve mond

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:05

Ik vind het eigenlijk wel grappig! Het filmpje zegt wel heel duidelijk dat men met de gedachten v Pim verder wil. Dat er meer nodig is dan 5 schoten om dat weg te schieten. Helaas denk ik dat het niet gaat lukken...

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 08:59

Grappig, de promotiefilm van lijst 5 Fortuyn (de vrije val van de parachutist) visualiseert perfect de toestand waarin de moederparij LPF zich electoraal bevindt Haha!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:00

joh maak je niet zo druk, die broer heeft zijn fiat gegeven en gezegt dat hij het spotje mooi vind, als hij zich niet druk maakt, waarom zouden jullie dat dan wel moeten doen Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 09:40

DresslOver schreef:
joh maak je niet zo druk, die broer heeft zijn fiat gegeven en gezegt dat hij het spotje mooi vind, als hij zich niet druk maakt, waarom zouden jullie dat dan wel moeten doen Knipoog

Zou je dat druk maken kunnen toelichten????

eeyore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:45

DresslOver schreef:

Ik heb anders een interview met zijn broer op het nieuws gezien dat hij het verschrikkelijk en respectloos vond dat ze zo'n spotje gemaakt hebben. Vraag me af wanneer hij dan van mening veranderd is.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:49

Een belachelijke reklame !!! Wat moet ik daar nu uit opmaken ?? De reklame is onduidelijk !!! En persoonlijk vind ik ook smakeloos.

Niemand kan meer doen wat Pim deed. En ik was het ook niet helemaal met hem eens. Maar met een naaper heb ik helemaal niets !!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 09:51

Er zijn meerdere broers, degene die het goed vind hoor je nergens de andere Martin heeft o.a. in P&W zijn afschuw uitgesproken.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:52

Nagelbijten / Gniffelen Ik vind het wel lachwekkend! Boeiend hoor? Ach teren op iemands dood is natuurlijk makkelijk.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:59

schandalig.......

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:23

Ik vind het een schandalig en smakeloos spotje. Op naar 0 kamerzetels. Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:30

Tsja, was Pim maar echt herezen of beter nog: was ie maar nooit doodgeschoten!!!
Dit was echt een toffe peer die dit land eens goed op wou gaan schonen, maar ja dat MAG hier in NL blijkbaar niet! Want dan wordt je maar neergeknald!
Kijk maar naar Theo van Gogh.

Nou de volgende wordt dan zeker Geert Wilders?? Anyway ik ga op hem stemmen!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 10:08

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen denk ik. De doelstelling lijkt me duidelijk: 0 zetels bereiken, zodat dit ophoudt.

Ik vind het (met de rest van Nederland) nog steeds jammer dat Pim neergeschoten is door een psychopaat. Dat had overal kunnen gebeuren, dat heeft niks met Nederland te maken. De psychopaat had hooguit een Nederlandse insteek met zijn bontverhaal.

Wat wel jammer is, is dat P.F. figuren als Wilders op ideeën heeft gebracht. Die borduurt dan voort op wat negatieve aspecten van P.F.'s betogen. Ik had dan liever een intelligentere mening van P.F. gehad. De LPF als zodanig is altijd een doodgeboren kindje geweest. Dat ze na al die jaren niet eens een originelere naam bedacht hebben, zegt al veel. Fortuyn had best wel een aantal goede ideeën, maar die zijn al netjes door de grotere partijen overgenomen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 11:55

Ik heb het niet met Wilders, maar hij is wel consequent in waar hij voor staat. Veel meer dan alle draaikonten die op Fortuyn teren zoals Rita, Pastors of deze nietszeggende fluim uit die spot.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 12:05

sarabande schreef:
Ik heb het niet met Wilders, maar hij is wel consequent in waar hij voor staat. Veel meer dan alle draaikonten die op Fortuyn teren zoals Rita, Pastors of deze nietszeggende fluim uit die spot.

Met het eerste ben ik het eens. Maar bij draaikonterij denk ik toch eerder aan Wouter Bos. Clown

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 12:07

Ik heb het over de mensen die claimen dat ze Fortuyn zijn gedachtengoed uitdragen, daar hoort Wouter Bos echt niet bij Missje ook al zou je hem dat ook graag aanwrijven Haha!