Lichaam gevonden in bos bij Someren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Lichaam gevonden in bos bij Someren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 22:49

SOMEREN - De politie heeft vrijdag een lichaam gevonden in een bos tussen Someren, Lierop en Heeze. De plek is niet ver van de de woonplaats van de twee weken geleden verdwenen 15-jarige Melanie Sybers uit Geldrop. De politie kent de identiteit van de dode nog niet.

De omgeving van de vindplaats is zeer ruim afgezet voor onderzoek. Tien rechercheurs zijn met het onderzoek bezig.

Omroep Brabant heeft contact gehad met de familie Sybers. Die krijgt zaterdag te horen wie de dode is.

Het stoffelijk overschot is gevonden na een tip van een wandelaar.

vrijdag 22 september 2006 om 13:46 uur

bron: www.omroepbrabant.nl

Nou en dan te bedenken dat ze hier uit 't dorp komt waar ik woon! En ik elke vrijdag gewoon lekker in m'n uppie naar school fiets Scheve mond Nou ik ga volgende week dus mooi niet alleen! Scheve mond
Ze is hier ook ontvoerd, dicht bij de manege waar ik rijd, naar de manege fiets ik dus ook niet meer alleen Scheve mond En 't is ook nog 's dicht bij de school waar ik op zit.

Zouden jullie dan nog gewoon alleen naar school durven te fietsen???

milou123

Re: Lichaam gevonden in bos bij Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:51

nee dat zou ik zeker niet durven!!!

wat bestaan er toch k u t mensen!!! Stoom uit je oren hoe kan je zoiets doen?(hoop voor de ouders dat ze het niet is en dat ze nog leeft en terug komt..maar ik betwijfel het Verdrietig )

LMuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:52

Kzou wel de kriebels krijgen en met iemand anders mee fietsen brr Boos!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:53

Vreselijk Verdrietig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:53

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 22:54

Ja ik fiets nou ook zeker met een van m'n vriend mee, nou ga ik dus echt niet in m'n uppie fietsen!
Laatst bijgewerkt door Naomi_Jortje op 22-09-06 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:54

Ik zou wel goed opletten en flink de kriebels hebben, maar je kunt moeilijk een bodyguard ofzoiets overal mee naartoe nemen. Wie weet is die dode wel helemaal niet dat ene meisje. Ik zou als ik jou was goed om je heen kijken of je vreemde dingen ziet en niet door van die verlaten straten rijden waar helemaal geen huizen staan. In de bewoonde wereld zeg maar blijven.

Ik hoop voor de familie van dat meisje dat ze t niet is en dat ze haar levend terug vinden.
Laatst bijgewerkt door RoWi op 22-09-06 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:54

Ach nee toch,..het zal dat meiske toch niet zijn?
Ik hoop werkelijk voor haar ouders dat ze ergens ondergedoken of iets dergelijks is. Wat een verschrikkelijke nacht gaan deze mensen tegemoet.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 22:56

Ja gelukkig voor mij hoef ik maar 10 minuutjes te fietsen en rij ik langs 'n weg waar veel auto's en andere scholieren rijden.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:56

Wat vreselijk! ik hoop voor iedereen die het meisje kent dat het haar niet is! Echt verschikkelijk, hoe kunnen dit soort dingen toch elke keer weer gebeuren! veel sterkte aan iedereen die het meisje kent!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:01

enge dingen zijn dit ja...
Sybine Janson zat op dezelfde school als ik. Fietste overdag naar huis van school en werd gepakt. Ok, zij fietste wel op een plek waar ik in mn uppie niet zou willen zijn, ook overdag niet, maar aan de andere kant... ook ik ging een stukje zelfs echt door een bos naar huis ipv langs een bos... ook in de winter als het nog donker was als ik daar fietste.
Aan de ene kant denk ik met zulke dingen altijd: ja, je moet voorzichtig zijn en in sommige situaties zorgen dat je gewoon niet alleen bent.
Aan de andere kant: je moet wel kunnen blijven leven en niet overal bang voor moeten zijn.

Moet zeggen: ik fiets 100x liever 's nachts hier in de stad alleen, dan soms overdag langs/door een verlaten bos...

Maar is het lichaam echt van dat meisje? of is dat (nog) niet bekend gemaakt...

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:04

Citaat:
Binnenland

vr 22 sep 2006, 18:33
Lichaam vermiste Geldropse mogelijk gevonden
door Joan van den Dungen
SOMEREN - In de bossen bij Someren (Brabant) is gisterochtend het levenloze lichaam van een jong meisje gevonden. Het kind bleek vermoord. Vermoedelijk gaat het om de sinds twee weken vermiste scholiere Melanie Sijbers (15) uit Geldrop.

Het lijk werd ontdekt door een wandelaar langs een bospad in een uitgestrekt natuurgebied aan de Hoyserstraat, pal achter camping Someren.

De plek ligt op luttele kilometers afstand van Melanies ouderlijke woning aan de Akert in Geldrop. De politie startte met tien forensisch rechercheurs direct een uitgebreid sporenonderzoek op de vindplaats. Nog eens dertig agenten zetten het bosgebied af met een oppervlakte van zo’n twee vierkante kilometer. Het terrein werd eerder al met helikopters met speciale apparatuur aan boord uitgekamd, echter zonder resultaat.

Melanie verdween op 7 september spoorloos na een vreemd telefoontje op haar mobieltje. Volgens haar vader John Sijbers is het kind naar buiten gelokt door een bekende.

„Pap, even wat regelen. Ben over halfuurtje weer thuis”, waren de laatste woorden van haar die vader John hoorde. Ook Melanie’s vriendje Eric zat op dat moment binnen. Sindsdien ontbreekt van haar ieder spoor.

Vader John , die nog steevast gelooft in een goede afloop loofde onlangs in deze krant een beloning van tien mille uit voor de gouden tip: „Ze had haar portemonnee laten liggen en geen jas aan. Getuigen hebben haar nog gezien naast iemand in een witte Opel Corsa. Ze zou zo terug zijn. Ik had het eten bijna klaar. Melanie zou nooit weggelopen zijn.”

De vader zegt ook geen enkele informatie van de politie te krijgen. „Alleen dat er een technisch en tactisch onderzoek plaatsvindt. Wij zitten ook in onzekerheid. Laten we hopen dat het niet Melanie is.”

De politie ging al direct uit van een misdrijf. Een team van tien rechercheurs stortte zich op de raadselachtige verdwijning. Onlangs werd dit team uitgebreid naar vijftien. „We weten nog niet of het Melanie is”, meldt woordvoerster Els Reijnders. „Vermoedens, daar hebben we niets aan. We kunnen het niet uitsluiten maar we moeten 200 procent zeker zijn voordat we dergelijk slecht nieuws kunnen melden.” Sectie moet uitwijzen of het gevonden meisje gewurgd is, zoals goed ingevoerde bronnen melden.

De politie verrichtte vorige week twee arrestaties, een 27-jarige man uit Geldrop die Melanie kende en een zwerver (38). Op last van de rechter-commissaris moest de politie beide mannen laten lopen wegens gebrek aan voldoende bewijs. Het tweetal blijft echter wel verdachte. Daarnaast is volgens de familie de stiefvader van Melanie’s hartsvriendin na een eerste verhoor ondergedoken. Melanie bleef daar vaak logeren.

bron: www.telegraaf.nl

Als ik dit zo lees kan het bijna niet missen, wat ontzettend tragisch.

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:06

Weet iemand als of het om dit meisje gaat.
Iedereen die dit meisje kent heel veel sterkte.
Het moet vreselijk zijn om af te wachten of het dit meisje is die ze gevonden hebben.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:09

Op het nieuws hadden ze er wel over dat het waarschijnlijk Melanie is!
Maar ik weet niet of dat al bevestigt is?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:10

Nee dat is nog niet bevestigd. In de berichten hierboven is te lezen dat daar morgen uitsluitsel over wordt gegeven.

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:14

Bij ons is een paar jaar geleden een lijk van een vrouw op het ruiterpad gevonden ,half onder het zand.Er moeten mensen en paarden overheen zijn gelopen.Toch een raar idee.
ik zou die plek bij jullie ook een poosje links lateb liggen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:19

Ik begrijp zo wie zo niet dat je er alleen fiets, bij ons moest je ook altijd door de bossen, en wij fietsen echt altijd in groepjes...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:24

soms kan het niet anders pubelia...God wat erg....Ik hoop voro die ouders dat het niet melanie is! Scheve mond 'nog even wat regelen'?! Scheve mond arme meid!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:39

pubelia schreef:
Ik begrijp zo wie zo niet dat je er alleen fiets, bij ons moest je ook altijd door de bossen, en wij fietsen echt altijd in groepjes...

Niet iedereen fietst daar vrijwillig.
En als het Melanie was... Stel he...
Die moest even wat regelen ja en ging toch met iemand mee in de auto??
Tenminste wat ik begrepen heb.
Dus dan is ze daar echt niet vrijwillig die bossen ingegaan..

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:54

Het is voor 99,9% zeker dat het Melanie was.....

Morgen gaan ze DNA onderzoek doen en bekijken wat de doodsoorzaak is geweest. En na dat onderzoek kunnen ze met 100% zekerheid zeggen of ze het echt was en hoe ze om het leven is gekomen.

Ik krijg hier toch wel de bibbers van. In die bossen rij ik met m'n paard en het is hier zo'n 10 minuten fietsen vandaan. Het idee alleen al dat er zo'n freak hier nog los rond loopt. Bah. Echt zieke geesten.
Ben d'r al de hele middag niet goed van.

http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=69444

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 04:02

Ik vindt dit echt vreselijk helemaaal voor de ouders en de andere familie leden

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 08:45

In de krant staat nu dat het inderdaad om dat meisje gaat...

Zo triest.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 08:49

Vreselijk.. Verdrietig Ik zou ook niet meer alleen durven zeg! Wie weet wat voor een gek daar rondloopt! Nagelbijten / Gniffelen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:52

over de stukjes van aleen fietsen door het donker, bos, eng wegje. Denk ook gewoon dat een kwestie is van wenne. Wat de een eng vind is voor de andere gewoon. Ik woonde aan een lange weg aan het eind, 3 lantarenpalen ect. Vond het nooit eng, was vertrouwt. Mijn vriendinnen vonden het dood eng. En vandaag de dag maakt het geen fluit uit waar je fiets,loopt, rijdt. Als ze kwaad willen doen ze dat wel.

Maar het is triest als je kind zo gevonden word in een bos. Al je hoop van leven is wel direct voorbij, maar aan de andere kant, je heb nu wel zekerheid.....................................

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:07

Oke het is dus toch Melanie.
Bah bij ons op school hing ook een foto van haar wij vroegen ons nog af wat er gebeurt zou zijn en kregen er helemaal de kriebels van. Maar toen ik gister op het nieuws hoorde dat ze een lijk in Someren dacht ik wel dat het Melanie zou zijn