Loose change 2nd edition 9/11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amagun

Loose change 2nd edition 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 15:49

Loose change 2nd edition
Amerikaanse (USA) documentaire over 9/11. Al bijna vijf jaar groeit op internet de groep nonbelievers, die zelfs stelt dat de Amerikaanse regering zelf verantwoordelijk is geweest voor het ineenstorten van de WTC-torens en de aanval op het Pentagon. Drie Amerikaanse ongelovigen maakten deze documentaire over dit onderwerp. In de documentaire komen stellingen naar voren als: De negentien kapers konden helemaal niet vliegen, de WTC-torens zijn opvallend snel ingestort en vielen recht omlaag en het gat in het Pentagon is te klein voor een passagierstoestel. De stellingen worden onderbouwd door fragmenten van CNN, waarin een reporter zegt dat hij ter plaatse geen enkele aanwijzing ziet dat een vliegtuig in het Pentagon is gestort, of door tientallen getuigenissen van mensen die explosies in het WTC hebben gehoord die niet door de neergestorte vliegtuigen kunnen zijn veroorzaakt.

Iemand deze docu gezien gisteravond bij BNN?
Zet je toch aan het denken Scheve mond

Hier kan je hem bekijken: http://www.loosechange911.com/

MlieZ88

Re: Loose change 2nd edition 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:55

ik heb net de link gekregen!
ik heb hem al bekeken en ik ben eiglijk al overtuigd... veel dingen worden echt bewezen en de argumenten zijn steengoed onderbouwt! heel veel beeld en geluid die je zeker aan eht dneken zet...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 15:58

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:10

ik heb hem allang gezien, en ben allang overtuigd dat amerika het zelf gedaan heeft. Kom op er zijn zoveel bewijzen, maar nog willen mensen het niet zien!!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:33

Toevallig ook Zembla gezien gisteren? Waarin wetenschappers en experts aan het woord komen (oa. die Delftse TU-studenten die onderzoek hebben gedaan naar 9/11) die n.a.v. Loose Change de argumenten kunnen weerleggen?
Citaat:
ZEMBLA deed onderzoek met hulp van hoogleraren en studenten van de TU Delft; maakte vliegmanoeuvres met het Nederlands Lucht en Ruimtevaart Laboratorium en keek naar het instorten van de torens met explosievenexpert Danny Jowenko. Het resultaat is te zien in de extra lange aflevering van ZEMBLA: Het complot van 11 september.

Alleen dat instorten van WTC7 hè...

Dat het geheel stinkt mag duidelijk zijn, maar ook op de manier die Loose Change schetst?

Dani001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:36

Bealy schreef:
Toevallig ook Zembla gezien gisteren? Waarin wetenschappers en experts aan het woord komen (oa. die Delftse TU-studenten die onderzoek hebben gedaan naar 9/11) die n.a.v. Loose Change de argumenten kunnen weerleggen?
Citaat:
ZEMBLA deed onderzoek met hulp van hoogleraren en studenten van de TU Delft; maakte vliegmanoeuvres met het Nederlands Lucht en Ruimtevaart Laboratorium en keek naar het instorten van de torens met explosievenexpert Danny Jowenko. Het resultaat is te zien in de extra lange aflevering van ZEMBLA: Het complot van 11 september.

Alleen dat instorten van WTC7 hè...

Dat het geheel stinkt mag duidelijk zijn, maar ook op de manier die Loose Change schetst?

Is die docu er al op geweenst in de aflev van Zembla of vanavond pas ?

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:37

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:44

Ik ben toch ook wel al een hele tijd 'overtuigd'.
Amerika heeft dit gewoon gebruikt om de Amerikaanse bevolking bang te maken en klaar te maken voor de oorlog op Irak, té duidelijk...
Natuurlijk sommige dingen ... maar toch, genoeg bewijzen vind ik

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:51

ik heb zembla niet gezien, was te laat voor me. Ga altijd om half 11 op bed Lachen moet 's ochtend vroeeg op

Dani001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 17:21

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 17:27

Zoveelste topic over deze docu.. Clown
Zet je toch best wel aan het denken hoor.. Ben wel benieuwd hoe het nu écht zit.
Al zullen we dat waarschijnlijk nooit weten. Scheve mond

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:03

Mietje schreef:
Zoveelste topic over deze docu.. Clown
Zet je toch best wel aan het denken hoor.. Ben wel benieuwd hoe het nu écht zit.
Al zullen we dat waarschijnlijk nooit weten. Scheve mond

Dat denk ik ook niet nee
Misschien wíl ik niet eens weten hoe het echt zit, ik ben bang dat een 3e wereldoorlog héél dichtbij komt als werkelijk zou blijken dat de VS zelf achter alles zit...denk dat de pleuris dan pas echt uitbreekt in de wereld Scheve mond

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:46

Idd Maethoriel..

Ik zat echt al een hele poos naar die docu te kijken alsof het 'war of the worlds' ofzo is weetjewel, en dan opeens besef je weer van; dit is allemaal echt gebeurd.. Scheve mond

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:00

Ik had Loose Change nog nooit gezien, wat raar zeg, hoe ze het daar verklaren zou je idd denken dat het in scene gezet hebben.
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik de beelden van 9/11 terug zie, wat vreselijk was dat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:04

Na het zien van de docu van Zembla, nam ik de film 'Loose chance' met een behoorlijk schep zout.

Dat de regering ervan af wist, daar ben ik wel van overtuigd, maar dat ze die vliegtuigen zelf hebben 'geregeld' , nee, dat geloof ik niet.
Ik denk dat de hele situatie zeer convinient was voor oorlog-schoppertje Bush, en ze het zodoende 'toe hebben gelaten'.

Maar dat gelul over raketten en bommenwerpers.. nee, dat geloof ik niet.

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:20

als ze het niet zelf geregeld hebben, waarom heeft bush dan nauwe contacten met de bin laden familie. En de bin laden heeft 7% van amerika. En 2 dagen na 11/09 is heel bin laden terug gevlogen naar souadi, terwijl er niet gevlogen mocht worden.

Maar goed niemand geloofde in het begin ook niet over de holocaust dus waarom zou iedereen dit wel gelijk geloven he? we zien het later wel dat de regering het zelf gedaan heeft om zo leider te worden van de hele wereld. (precies dezelde gedrachte als hitler!? maar dat kan natuurlijk niet toch?)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:21

RTL Boulevard heeft het net over deze film gehad..

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:22

Alles in deze docu is alaaaang onderuit gehaald! Maar ze brengen het idd overtuigend.
Al kon ik niks controleren van alle bewijzen, ik zou het maar gewoon aan moeten nemen.
Nee ik geloof het niet zo, al denk ik niet dat het gegaan is op de manier die de regering zegt!

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:31

wat is allang onderuit gehaald dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:46

De zgn explosies, de 'raket' wat in het Pentagon is geslagen. De bocht die een vliegtuig zgn niet kan maken..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:31

ik heb gisteravond gekeken,maar jedum,was echt verbijsterd,en twijfel nu inderdaad wel heel erg...

loop er eerlijk gezegd al de hele dag over na te denken...zou toch wel heel bizar zijn dat daardoor ruim 3000 mensen de dood hebben gevonden...pfffffffff

de avond ervoor heb ik nog naar een docu gekeken,waar je weer die mensen zag vallen ,die uit die torens sprongen,zo afgrijselijk...

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:10

Tja mijn mening is dat Bush en nog veel meer belangrijke piefen financiele belangen erbij hadden, en Bush hierdoor 'ongestraft' Irak (en evt de rest van de islamitische landen) kon invallen in de hoop op overname van de oliebronnen en zo meer macht te verkrijgen.
Ik denk niet dat ze het zelf geregeld hebben, maar misschien op een accoordje gegooid met o.a. Bin Laden Nagelbijten / Gniffelen

Alle grote aanslagen zijn imo ook bedoeld om de moslims een slechte naam te geven, zo haat op te laten laaien in de wereld en op een gegeven moment komt er oorlog.
Mijn grootste vraag als ik hierover nadenk is: wat gebeurt er als Bush weggaat?
Je zou zeggen: dan gaat het beter, maar hij heeft 1 brok rotzooi achtergelaten.
Misschien zal er met het wegvallen van Bush wel een belangrijk tussenpersoon wegvallen en komt er JUIST oorlog vanuit de Islamitische wereld.
Dat wordt dit weer 'gerechtvaardigd' omdat er teveel twijfels over US regering zijn ontstaan...

Pfff ik denk te ver door denk ik Gestoord

bambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:25

Ik heb de documatiere ook gezien en wilde zelf hierover al een topic starten.

Na het kijken stond ik met een mond vol tanden dit kan gewoon niet waar zijn! Vliegtuig gewoon spoorloss terwijl die wel ontruimd is en eigenlijk helemaal niet was ingepland om te vliegen.

Conclusie van de regering over het instorten van de twon torens: Het metaal is gaan smelten. Terwijl er in het Empire state building ook in 1945 een vliegtuig is ingestort en daae was niets mee aan de hand en meerdere hoge gebouwen hebben langere tijd in brand gestaan (zie 24 uur) en staan nog steeds. Dus er hebben explosieven ingezeten. Dit kun je zelf op de beelden zien. Ook heeft CNN het destijds vermeld en sinds kort zijn mobilofoons van het brandverkeer vrijgegeven waarin in staat dat er meerdere explosies zijn. Buiten dat kan een gebouw namelijk niet in 6 en 9 seconden zo recht naar beneden vallen (vrije val). Heel toevallig waren net de explosieven honden die dag ervoor weg gehaald (rede onbekend) door het beveiligings bedrijf van de broer vam George Buch.

daarnaast leven er 9 van de 19 kapers en hebben er helemaal niets mee te maken gehad. Wel hadden ze van 1 van deze 9 een paspoort gevonden. Deze zou dam uit het vliegtuige gevallen zijn terwijl de blackboxen nooit gevonden zijn (yeh right!).

En dan het goud weet niet meer precies hoeveel er onder de gebouwen lag maar het was wel ergens in het milhard en er is maar 250 miljoen terug gevonden.

Ook voorkennis is er geweest zou hebben belangrijker mensen 6 september hun reis geanuleerd en zijn put poties verdubbeld ( en sommige wel 5 keer zoveel) Kan geen toeval zijn.

Of dansommige gesprekken die zijn vrijgegeven wat gewoon niet klopt (een vrouw verteld op het laatste moment dat ze water en gebouwen ziet, zij was zelf meerdere jaren stewardes dus zij zal manhathan echt wel herkennen. Maar er zijn nog meer gespreken die niet kloppen.

En waarom hebben wij de Afganistan de schuld gegeven vanwege de bekentenis van Osama Bin Laden of ieniedergeval zien wij een man met een baard op een hele slechte kwaliteit beeld. Ook raar deze man draagt een gouden ring welke niet zou gederagen worden in zijn geloof en is rechts handig, Osama is links handig!

En als laats ook nog alle bekentenissen van expers vlak na 9/11 maar die hun bekentenissen allemaal opeens hebben veranderd ten goede van Amerika.

Zoveel informatie en bewijs wat wij niet mogen zienOOk de wrakstukken zijn direct verplaatst om weg gewerkt te worden.

Dit kan gewoon niet kloppen, na 9/11 kan Busch zeggen wat ie wil en doen wat ie wil maar hier moeten we eigenlijk toch iets aan doen of volgen we de kudde echt zo makkelijk!!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:05

Gister was ook Fahrenheit 9/11 op de tv, tot half 11. Ook heel interessant en heb echt een brok in mijn keel gehad toen ik zag dat een jankend klein jongetje uit Irak werd behandeld en schreeuwde van de pijn. En een soldaat die een laatste brief voor zijn dood naar zijn ouders schrijft, dat hij daar voor niets is, dat hij Bush haat en dat hij naar huis wil om zijn net geboren neefje te zien. Het is echt een trieste zaak.

Ik heb een groot deel van de docu Loose change gezien, het is zeer interessant om te zien. Ik denk dat Bush er zeker wel meer van weet dan bekend is, maar dat hij er zelf achter zou zitten? (Ik denk dat hij daar te dom voor is)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 04:37

Nicolletje schreef:
Ik denk niet dat ze het zelf geregeld hebben, maar misschien op een accoordje gegooid met o.a. Bin Laden Nagelbijten / Gniffelen

*edit
Net de film gekeken via de link Haha!
Ik wist dat stukje van Bin Laden helemaal nog niet.

Ik probeer voor mezelf mijn mening op een rijtje te krijgen, want deze film was erg suggestief.
Al een tijdje heb ik de mening dat het in het voordeel van de regering Bush is gebeurd, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat Bush slechts een tussenpersoon of zelfs pion is.

Hij is misschien niet intelligent genoeg om dit alles te beraadslagen, daarvoor heeft hij een heel leger aan Condoleeza's Rice, Jed Bushes en andere personen.
Anderzijds was hij slim genoeg om een master-graad aan Harvard te krijgen. dus zo 'dom' is hij ook weer niet.

Ik weet niet wat voor een theorie erachter zit, maar om maar een klein beetje in de geschiedenis van Amerika te duiken; dan kom je echt tot hele vreemde ontdekkingen, eigenlijk.

Kennedy (democraat) werd vermoord,
Johnson (democraat) besloot zich niet voor een tweede termijn herkiesbaar te stellen,
Nixon (republikein) werd op een haartje na uit zijn ambt gezet vanwege het watergate schandaal (http://nl.wikipedia.org/wiki/Watergateschandaal >> een anti-democraten schandaal dat aan het licht kwam) en trad vrijwillig af
Ford (republikein) moest tijdelijk even Nixon opvangen; Wikipedia zegt:
Na zijn aantreden verleende Ford Nixon vrijwaring van rechtsvervolging. Deze beslissing werd hem zeer kwalijk genomen door een groot deel van het Amerikaanse volk.
Daarna kwam Carter (democraat)
Wikipedia:
Binnen zijn ambtsperiode wist hij tussen de toenmalige Egyptische president Anwar Sadat en de Israëlische premier Begin te bemiddelen tot een vredesverdrag. Dit resulteerde in de Camp David-akkoorden. Echter snel na dit succes, in Carters laatste ambtsjaar, werden in Iran 52 Amerikaanse burgers en militairen gegijzeld, in de Amerikaanse ambassade van Teheran. Deze gijzeling duurde 444 dagen.
In 1980 verloor Jimmy Carter de presidentsverkiezingen van Ronald Reagan (republikein)
Ironisch was dat op de dag dat Carter vertrok als president de gijzelaars in Iran werden vrij gelaten.

*noot van mezelf: erg 'toevallig' dat dit toen al gebeurde zeg Scheve mond
Zou dit ook opgezet zijn door de republikeinen in plaats van de Iranese fundamentalisten?
Reagan werd opgevolgd door de anti-Irak/ pro Iran golfoorlog George H Bush (republikein)
Bush werd opgevolgd door Clinton (democraat), die weer werd opgevolgd door GW Bush (republikein)

Er komen een aantal dingen naar voren:
Al zeker vanaf de jaren 50 doet Amerika 'zaken' met Iran en leeft het op voet van oorlog met Irak.
Elke keer als er een democratische president komt en hij blijkt populair, komt deze president in moeilijkheden en vertrekt met 'spanningen' (Carter, Clinton, Kennedy..)
Ik heb ooit ergens gezien dat de republikeinse populairiteit' dalende is.

Ook wordt het neoconservatieve PNAC -Project for the New American Century- genoemd in het filmpje:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Project_fo ... an_Century
PNAC draagt de volgende kernpunten uit:

* Amerikaans leiderschap is goed voor zowel Amerika als de rest van de wereld;
    * Zulk leiderschap vereist militaire kracht, diplomatieke energie en overtuiging aan morele principes;
    * Te weinig leiders maken zich tegenwoordig sterk voor wereldwijd leiderschap.

De inleiding van het PNAC-rapport "Rebuilding America’s Defenses" (2000) noemt vier militaire kerndoelen:

* Het Amerikaanse thuisland beschermen;
    * Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogen overtuigend winnen;
    * Politietaken uitvoeren
    * Hervorming van de krijgsmacht

Het valt me ook op, dat de laatste paar presidenten én presidentskandidaten, lid zijn van de 'studentenvereniging' Skull en Bones.
Skull en Bones is machtig maar heeft geen politieke voorkeur.
Waarschijnlijk is de familie Bush wel zo rijk en machtig geworden dankzij deze organisatie en Bush heeft ca. 5 leden van Skull en Bones in dienst.
Skulls en Bones wordt wel eens in verband gebracht met de zogenaamde New World Order en deze NWO wordt weer in verband gebracht met de nazi's
Overopa Bush is rijk geworden dankzij geld van de nazi's wegens handelsbetrekkingen met de leverancier van wapens aan de nazi's.
Inmiddels heeft Bush zijn vader bedrijven in olie-business en goede handelsbetrekkingen met o.a. Koeweit (golfoorlog)

Ik weet niet precies waar het gaat eindigen, deze hele affaire Bush, het zou me niets verbazen als de volgende president weer een democraat is, of geen medestander van Bush, dat er dan een aanslag op hem zal worden gepleegd, zeker als hij niet verder mee zal gaan in deze 'oorlog'.

Hier vind je de complottheorie samegevat op Wikipedia