Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mietje schreef:Volgens mij voldoet je topic niet aan de eisen van NM
Ik TeM even.
yousra schreef:Het was trouwens in editie NL en niet in 4 in het land.
Maar het lijkt me wel heel leuk, volgens mij was dit niet als grapje bedoeld hoor.
0ojannekeo0 schreef:Ik zou m'n paard best beschikbaar stellen....of het nu een normale burger is die het moet leren of een BN-er. dat maakt voor mij niet uit.
Sammie schreef:0ojannekeo0 schreef:Ik zou m'n paard best beschikbaar stellen....of het nu een normale burger is die het moet leren of een BN-er. dat maakt voor mij niet uit.
Dat vind ik moeilijk te geloven. Wie leent nu willens en wetens z'n paard uit zodat iemand anders daar op kan gaan rondhobbelen. En dan gaat het uiteraard wel om paarden die zelf ook op wedstrijdniveau presteren. Een recreatiepaard voldoet niet voor dit programma. Dan speelt er wel degeljk het bn'erschap mee. Want Jandoedel van de buren die nog niet eens weet hoeveel benen een paard heeft zou er echt niet opkomen, terwijl Albert Verlinde, die dat ook niet weet, geen probleem zou zijn.
Citaat:als ik een niet al te moeilijk paard zou hebben dat zou ik zeker weten mee werken, lijkt me toch iets om trots op te kunnen zijn...
Sammie schreef:Hmm, wie leent in hemelsnaam nu z'n paard aan zoiets uit
Sammie schreef:Ja, het lijkt me duidelijk dat het om een voorbeeld ging
Mijn intresse in de bn'ers gaat niet zover dat ik ieders dierentuin ken.Citaat:als ik een niet al te moeilijk paard zou hebben dat zou ik zeker weten mee werken, lijkt me toch iets om trots op te kunnen zijn...
Kijk, maar dan zijn we er. Dan gaat het weldegelijk om het feit dat er een Bn'er op je paard zit dan een beginner...
Suzanne_k schreef:Ik zou dat wel doen. Van een keer een beginner op zijn rug gaat ie heus niet dood hoor