Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:niet vervolgd....... NIET VERVOLGD....... tja dan misschien niet door de overheid........ maar wel door mij (zou het mijn kind gebeuren) en geloof me, ik ga echt zitten
odetteke schreef:Ik vraag me echt af hoe kinderen van die leeftijd op zulke ideeen kunnen komen...................... (misschien ooit slachtoffer geweest zelf, of teveel mtv videoclips gekeken ofzo?)
Urielle schreef:Van dit soort berichten knijp ik mijn knieen tegen elkaar en zeg ik tegen het kleintje:'Blijf maar lekker veilig in mama's buik zitten dan!' Je kunt je kind gewoon niet eens meer laten buiten spelen, want zelfs kinderen verkrachten dus kinderen ...
avanoort schreef:Dat is het enige waar mannen aan kunnen denken. Bah, openbare castratie lijkt me een beter idee.
Chans schreef:niet vervolgd omdat ze nog geen 15 zijn... als je oud genoeg bent om de misdaad te begaan dan ben je oud genoeg om vervolgd te worden!
En dan dacht ik dat het strafrecht in Nederland al krom in elkaar zat, ik heb hier echt geen woorden voor.