Een jonge vrouw dood gevonden op een kerkhof. Doodsoorzaak nog onbekend maar waarschijnlijk moord. Dat is ongeveer 5 km van mijn huis gebeurd.
Dat is goed schrikken vooral na wat er voor ong 2 weken geleden gebeurd is, zo'n 10 km van mijn huis. 2 bejaarde mensen vermoord door een meisje van 15 en 2 jongen (17 en 24)
Ik moet zeggen dat ik me er niet veiliger op ga voelen

Eerst dit:
Slachtoffers Musselkanaal dood door klappen op schedel
Uitgegeven: 7 juli 2006 18:33
Laatst gewijzigd: 7 juli 2006 19:15
GRONINGEN - Het Duitse echtpaar dat dinsdag dood langs het kanaal in Musselkanaal werd aangetroffen, is door een misdrijf om het leven gekomen. Dat blijkt uit sectie door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag.
Zwaar hersenletsel is volgens het NFI de doodsoorzaak van beide slachtoffers. Tijdens de sectie is vastgesteld dat de schedel van zowel de man als de vrouw is ingeslagen. Het gaat om een 73-jarige man en zijn 71-jarige echtgenote uit het Duitse Lathen.
Van steek- of vuurwapenletsel is volgens de politie geen sprake.
Een voorbijganger trof de twee lijken dinsdagavond aan achter de dijk langs het A.G. Wildervanckkanaal. Een dag later vond een rechercheteam tijdens een uitgebreid onderzoek de auto van beide slachtoffers waarmee zij naar Nederland waren gereden. De personenauto stond in een plantsoen in Ter Apel geparkeerd.
En nu vannacht dit..
Dode vrouw gevonden bij kerkhof
Uitgegeven: 24 juli 2006 06:25
Laatst gewijzigd: 24 juli 2006 11:59
NIEUW-BUINEN - In een bosje bij een kerkhof aan het Zuiderdiep in Nieuw-Buinen is zondagavond een dode vrouw gevonden. Dat heeft een politiewoordvoerder gemeld.
De politie sluit een misdrijf niet uit. De technische recherche heeft de vindplaats afgezet en verricht onderzoek. De zegsman verwacht dat dit onderzoek de hele nacht in beslag zal nemen en kan tot die tijd geen nadere informatie verstrekken.
Bron: www.nu.nl