Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjietaah schreef:Ja ook dat..
Op iedere hoek van de straat staat er iemand ze op te wachten.. Kan ze geen ongelijk even
darkmoona schreef:en 1 mannetje die zichzelf rechter noemt staat het toe!!??
Misser schreef:darkmoona schreef:en 1 mannetje die zichzelf rechter noemt staat het toe!!??
Beetje rare opmerking...
Sowieso denk ik dat die rechter de partij ook liever verboden had zien worden, maar hij moet zich wel aan de wet houden. Als dit blijkbaar toegestaan wordt door de wet, en hij geen andere manier ziet om de partij te verbieden, zal hij verder weinig kunnen doen.
Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken, deze partij zal het niet ver schoppen. Bovendien zullen ze geen standpunten kunnen uitvoeren die in strijd zijn met de Grondwet.
KiWiKo schreef:ligt eraan wat de sexuele voorkeuren zijn van deze rechter denk ik
DunnitsMystery schreef:KiWiKo schreef:ligt eraan wat de sexuele voorkeuren zijn van deze rechter denk ik
Ik hoop niet dat je bedoeld dat deze rechter een pedo zou kunnen zijn omdat ie deze partij niet verbied?
Hij handelt naar de wet, en wettelijk gezien hebben deze lui het recht om een partij op te richten, hoe verwerpelijk die en hun standpunten dan ook mag zijn.
Citaat:maargoed, ik wil hier helemaal niet mee impliceren dat de rechter een pedo is hoor! dat weet ik niet en kan ik niet weten.....