Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margee schreef:hij fietst gewoon net op het moment van controles langs
Ylana schreef:Margee schreef:hij fietst gewoon net op het moment van controles langs
Volgens mij is dit je antwoord...
Ylana schreef:Margee schreef:hij fietst gewoon net op het moment van controles langs
Volgens mij is dit je antwoord...
Elmond schreef:
Daarom vroeg ik ook wat voor controles dat waren waar die jongen langs fietste! Als ze zijn fiets controleren oke, maar als ze op snelheid controleren....dan hoeven ze toch iemand op de fiets niet aan te houden!!!
Elmond schreef:haha grapjas! echt joh, wie fietst er nou harder dan de toegestane snelheid? doe jij dat zelf ook?
SuusJa schreef:Ik heb gehoord dat wanneer een agent om een rijbewijs vraagt en je hebt dit niet bij je, dit binnen 24uur alsnog mag tonen. Klopt dit? Geldt dit dan ook voor het ideniteits bewijs? Neem aan van niet.. but you never know!
chanine schreef:dat is toch alleen goed dat er zo opgelet word?! liever dat ze maar nergens naar kijken etc? ik heb ook altijd id bij. ik vind het ook een goeie regel...blijkbaar mag het wel..
Mijn zwager heeft laatst nog een boete gekregen omdat hij zijn id niet bij zich had
Natuurlijk moet dat wel altijd dat weet ik..
Hij had met ons afgesproken voor ons huis en wij kwamen net aanlopen toen er een motoragent aankwam en vroeg wat hij daar deed..
Wij natuurlijk gezegd dat hij op ons wachtte..hij stond er net 2 minuten..
De agent zei dat iedereen dat wel kon zeggen en dat hij wel een inbreker of wat dan ook zijn..
Blijkbaar is dat ook al iets wat niet mag.. op iemand wachten..
Terwijl wij gewoon bevestigden dat hij onze zwager is..
Mijn zwager vond het allemaal onzin en had geen zin om zich te indentificeren .. meteen politie auto en hup mee naar het buro..
Terwijl hij helemaal geen scene maakte of wat dan ook..
Lusitana schreef:Precies, dat is standaard hoor. Het geeft ze een beeld van het verkeer op een bepaald punt. Ik ben laatst hier in Portugal aangehouden bij verkeerscontrole en daar werd mijn leeftijd gevraagd en opgeschreven op een lijst. Dat zal wel voor de statestieken zijn. Het is hun werk op dat moment, ze doen het heus niet om te pesten ofzo, ik snap de achterdocht niet. Verkeerscontrole is de reden, dan hoeven ze toch geen tekst en uitleg te geven?