Universiteit stuurt pedofiele student weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Universiteit stuurt pedofiele student weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 08:39

Citaat:
De Radboud Universiteit Nijmegen heeft een student verwijderd omdat hij pedofiel is en lid is van de nieuwe partij voor pedofielen.

Probleemkinderen
De jongen studedeerde orthopedagogiek. En een orthopedagoog houdt zich juist bezig met probleemkinderen. De universiteit vindt dat een pedofiele student in dat vak inbreuk doet op het vertrouwensklimaat tussen volwassene en kind.

Reglementair
Ook is het college van bestuur van de universiteit zich ervan bewust dat het verantwoording schuldig is aan de ouders van kinderen. De universiteit handelt volgens de regels.

Bron: RTNieuws.nl

Ik ben het helemaal eens met de beslissing van de Universiteit. Zeer zeker gezien zijn toekomstige beroep.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 08:45

Jep. Helemaal mee eens Go Utrecht!
De malloten maken het steeds gekker tegenwoordig

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 09:01

Mee eens. Ik snap ook niet waarom hij dan deze beroepskeuze heeft gemaakt.

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 10:12

Tellie schreef:

ik wel

maar gelukkig dat hij daar is weggestuurd.

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 10:13

Zo; gelukkig zeg dat die daar is weggestuurd.

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 10:13

Ik vind dit ook een wijs besluit! Gelukkig dat hij is weg gestuurd!

Anoniem

Re: Universiteit stuurt pedofiele student weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 10:16

Super dat ze hem weg hebben gestuurd
Eigenlijk zouden alle instantie's die met kinderen werken een lijst moeten krijgen met daarop alle pedofielen die bekend zijn bij de verschillende instantie's.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 10:52

opzich zou hij zijn beroep wel doen, MAAR dan moet er ten alle tijden iemand bij zijn. En wie zegt dat dat gebeurt. Nee hoor weg ermee, laat dat soort lui maar, in de woestijn naar waterputten zoeken.

dutchy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:51

Heel goed gehandeld van die universiteit.
Stel je voor dat hij over een paar jaar werk zou hebben met van die kinderen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:03

Ik hoor net op de tv dat hij penningmeester was van die partij en dat hij openlijk toegegeven heeft pedofiel te zijn.

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:14

Pff.
Stel dat ze het niet hadden geweten, wie weet wat hij dan onder werktijd had gedan ofzo
Hebben ze goed aangepakt zo.

Ronnoz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:16

Liedje schreef:
Jep. Helemaal mee eens
Go Utrecht!

De malloten maken het steeds gekker tegenwoordig

Go Utrecht

Ik ben het trouwens helemaal eens met die beslissing, het is gewoon een zieke geesteskronkel in de koppen van die lui, dat ze op kinderen vallen... bah

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:46

Qua toekomstig beroep ben ik het er helemaal mee eens!

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:56

Terecht dat hij verwijderd is. Helemaal met zijn gekozen studie.

Heeft die opgerichte partij toch nog een voordeel, een aantal pedofielen komen zo wel onder hun steen vandaan

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:04

Goed dat hij weg gestuurd is, moet er niet aan denken dat zo'n viezerik later mijn kind moet gaan behandelen ..

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:53

misschien was hij juist wel erg goed in zijn beroep, omdat hij die kindjes zo goed "aanvoelde"
(men snappe dat dit een geintje was he, niet dat iemand dit weer eens verkeert leest ect )Zie mijn eerdere post

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:03

Ik vind het terecht dat hij weggestuurd is. Wat ik overigens wel vreemd vind is dat hij mocht beginnen aan die opleiding. Norbert de Jonge is niet bepaald stil geweest over zijn pedofilie.

Dribbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:06

Jeeey. dat is waar ik woon. Jippie al die mensen (pedofielen) moeten met zn allen ergens in de woestijn gedupt worden.

AnneB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:06

Tellie schreef:

Ik wel.

Mooi dat hij daar is weg gestuurd. Die hele partij vind ik ziek en dan nog eens zo'n opleiding volgen ook. Bah.

verwijderd09

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:40

De Gelderlander schreef:
De universiteit van Nijmegen heeft een pedofiele student orthopedagogiek van de opleiding verwijderd.
Dit onder dreiging van publiciteit in deze krant

zijn pedofilie was al bekend op de faculteit en de student had een regeling getroffen met de school.
dat vindt ik echt slecht, zo'n pedofiel hoort daar toch niet thuis, zeker omdat het allang bekend was. gadverdamme, wat een viezerik lijkt mij dat, zeker ivm hun partijprogramma.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:43

Wel handig zo'n lijst pedo's
Zo heb je ze snel allemaal

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:54

Als ik gevoelsmatig denk ben ik blij dat ze deze jongen verwijderd hebben van deze opleiding maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat iemand om zijn sexuele voorkeur wordt weggestuurd.

Ik kan mij de rel nog herinneren die een aantal ouders schopte toen bleek dat mijn gymjuf op vrouwen viel, alsof zij op alle vrouwen die zij tegen kwam viel .
In dit geval is het natuurlijk iets anders omdat deze jongen wordt opgeleid om kinderen met problemen te helpen en deze vaak erg beinvloedbaar zijn maar dan toch alsof je als pedofiel op elk kind valt.
En het zijn niet de mensen waarvan we weten dat ze pedofiel zijn waar we bang voor moeten zijn, het zijn juist de mensen die dit verzwijgen die mij het gevaarlijkste lijken want die worden door niemand in de gaten gehouden.

Ik walg ook van mensen die op klinderen vallen (eraan komen moeten ze echt niet doen) maar ik denk niet dat dit de juiste oplossing is, nieuwe pedo-studenten zullen zwijgen over hun voorkeur en gewoon de opleiding volgen waarna ze na het behalen van het papiertje gerust hun gang kunnen gaan.

Gr Em

Riemke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:05

goed zo Uni Utrecht!! wisten jullie dat pedofielen best wel vaak een beroep met kinderen hebben(tenminste als ik de media mag geloven)?? zoals trainer van het voetbalteam, of gymleraar? brrrrrrrr Eigenlijk zou iedereen die met kinderen werkt een soort van check moeten hebben maar ja dat is natuurlijk ook wel een privacy schending...dus dat is niet echt handig. Is ook wel een beetje dom van die jongen om openlijk bij de pedopartij (die ik overigens hetliefst op een eiland zet, en dan een atoombom erop ofzow ) te gaan en dan een studie voor een beroep met kinderen te doen.. Hij is niet alleen een pedo, maar nog dom ook!

Ronnoz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:04

Wat is dat nou toch met de Universiteit Utrecht Het gaat toch over die in Nijmegen? Of zie ik iets over het hoofd...

Riemke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:08

ehh ja oeps het was iid nijmegen! Kan alleen mijn bericht niet meer editten