Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dienie schreef:Een werknemer dient zo productief mogelijk te zijn, zodat de omzet hoger wordt en de winstciijfers verbeterd worden op korte of lange termijn.
door_ schreef:Niet mee eens... ik werk erg hard, mijn werktempo is gemiddeld twee keer zo hoog dan het tempo van mijn collega's, dus af en toe tussendoor wat internetten vind ik best kunnen.
Natuurlijk moet het niet zo zijn dat je werk eronder lijdt, bij mij is dat dus niet zo, en daar zorg ik ook wel voor!
barbara28 schreef:uh...ik internet (bokt, marktplaats etc) dagelijk gemiddeld 1a2 uur in de baas zijn tijd...voel me hier eerlijk gezegd niet schuldig over...ik heb altijd mijn werk af. Doe het alleen als het werk het toelaat en als ik het een keer wel druk heb (gebeurt niet zo vaak) dan blijf ik ook gerust tot 20.00 uur op het werk en raak het internet niet aan.
Verder zijn er genoeg collega's die vier x of meer per dag gaan roken. Ik doe dat weer niet, dat kost denk ik ook al gauw een uur...
nee...zolang je werk gewoon af is, vind ik dat het moet kunnen!
WenK schreef:Tja, de tijd die ik internet rookt een ander, weer iemand anders blijft lang bij de koffieautomaat hangen. Zolang je werk af is zie ik het probleem niet.
barbara28 schreef::o uh...ik internet (bokt, marktplaats etc) dagelijk gemiddeld 1a2 uur in de baas zijn tijd...voel me hier eerlijk gezegd niet schuldig over...ik heb altijd mijn werk af. Doe het alleen als het werk het toelaat en als ik het een keer wel druk heb (gebeurt niet zo vaak) dan blijf ik ook gerust tot 20.00 uur op het werk en raak het internet niet aan.
Verder zijn er genoeg collega's die vier x of meer per dag gaan roken. Ik doe dat weer niet, dat kost denk ik ook al gauw een uur...
nee...zolang je werk gewoon af is, vind ik dat het moet kunnen!
door_ schreef:Niet mee eens... ik werk erg hard, mijn werktempo is gemiddeld twee keer zo hoog dan het tempo van mijn collega's, dus af en toe tussendoor wat internetten vind ik best kunnen.
Natuurlijk moet het niet zo zijn dat je werk eronder lijdt, bij mij is dat dus niet zo, en daar zorg ik ook wel voor!