Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bas232 schreef:Ja sorry hoor......die paarden zijn getrained.
Ja zielig voor de paarden.....maar wat doen paarden daar?
Ze moeten de Politie aanklagen, die hebben die paarden ingezet.....
Voetbalsupporters zijn geen lievertjes....
Wie moet je aanklagen, juist, de politie....verkeerde inzet van middelen....zoals ze zovaak doen.
Esmeralda schreef:Een paard wat een trauma op loopt tijdens een wedstrijd, dan kan je toch geen schade verhalen bij de wedstrijd lui die dat georganiseert hebben.
Onyx88 schreef:Esmeralda, wat is dat voor onzinnige reactie. In een weiland doen paarden elkaar niet schoppen omdat ze kwaad/vrolijk zijn omdat hun voetbalclub heeft gewonnen. Ze vernielen elkaar niet bewust. Ik vind het dan ook niet te vergelijken met supporters die stenen en staven gooien.
Bas232 schreef:Ja sorry hoor......die paarden zijn getrained.
Ja zielig voor de paarden.....maar wat doen paarden daar?
Ze moeten de Politie aanklagen, die hebben die paarden ingezet.....
Voetbalsupporters zijn geen lievertjes....
Wie moet je aanklagen, juist, de politie....verkeerde inzet van middelen....zoals ze zovaak doen.
Fairie schreef:Ik ben van mening dat zowel politie paarden, als politie honden een bijdrage leveren aan ons landje. Deze dieren werken hard, en worden er goed voor getraint. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat ze dan op deze manier afgetuigd worden, maar dit is een van de risico's die het met zich mee draagt. Even als je zelf politie agent zou zijn, maar dan zonder hond en paard.
Ik vind het ook niet meer dan terecht om een schade vergoeding te claimen bij de schoften die het in zn hoofd halen om zo met dieren en de mede mens om te gaan.
Het zou precies zo zijn gegaan als je imand een knal verkoopt en die ligt de rest van zn leven op bed ligt.... dan draai je ook voor de kosten op.
[/quote]Citaat:het gaat mij erom, dat waneer 500 kg naar elkaar staat te trappen of iemand een steen gooit, wat komt harder aan!!
En ik sta het ook allemaal niet toe te juigen. Maar wanneer het om een paard gaat, is per direct alles zielig.
Esmeralda schreef:Onyx88 schreef:Esmeralda, wat is dat voor onzinnige reactie. In een weiland doen paarden elkaar niet schoppen omdat ze kwaad/vrolijk zijn omdat hun voetbalclub heeft gewonnen. Ze vernielen elkaar niet bewust. Ik vind het dan ook niet te vergelijken met supporters die stenen en staven gooien.
het gaat mij erom, dat waneer 500 kg naar elkaar staat te trappen of iemand een steen gooit, wat komt harder aan!!
En ik sta het ook allemaal niet toe te juigen. Maar wanneer het om een paard gaat, is per direct alles zielig.
milo schreef:ik vind het echt verschrikkelijk, dat dieren de dupe worden van agressieve personen. en dit is helemaal zinloos, voor voetbal notabene. ga dan thuis je servies kapotgooien, als je zoveel woede in je hebt, ja toch?