Een kitten veroorzaakte het piepende geluid van een auto. De automonteurs ontdekten het katje nadat de eigenaar de auto voor inspectie had laten binnenbrengen. Vincenzo Frustaci hoorde het gepiep al van bij de start. Bij aankomst in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen, een trip van 1.500 kilometer, besloot hij om de auto toch maar te laten nakijken. De monteur vond een kitten, dat vastzat in de auto. “Ik vond het al raar dat het geluid er ook was als de auto stilstond. Het kwam van ergens boven het wiel… groot was mijn verbazing toen ik daar een doodsbang kitten uithaalde. Het probleem was meteen opgelost.” Het kitten kwam terecht bij een dierenarts. Het bleef ongedeerd.
Dit hoor je wel eens vaker, dieren die schuilen voor regen of andere dieren, die vervolgens vast komen te zitten inhet motorblok of andere delen van de auto. Gelukkig dat het goed is afgelopen, en de automobilist heeft er een leuk huisdier erbij.
Ik heb er eens een onder de motorkap gehad die mijn hele motor aan puin geslagen had. Omdat mensen hun huisdieren niet binnen konden houden resulteerde dat in: - Dode kat - auto total loss - ik in ziekenhuis doordat de motor blokeerde op de snelweg
Dit beestje heeft echt geluk gehad. Ik hoop dat dit diertje een nieuw baasje krijgt wat zuinig op hem zal zijn.