Nog onbekend meisje steekt bejaarde vrouw neer in Breda
De vrouw liep rond 16:00 uur met haar rollator van winkelcentrum Moerwijk over de David ’t Kindtstraat, waarbij zij ter hoogte van het postkantoor een ca 16-jarig meisje met blond krullend haar passeerde. Toen de bejaarde vrouw aankwam bij de centrale ingang van ouderenwoningen voelde zij een klap in haar rug en bleek zij door het meisje, die gekleed was in een blauw jack, in haar rug te zijn gestoken.
Van het slachtoffer werden geen spullen gestolen. De ambulance heeft de vrouw overgebracht naar het ziekenhuis, waar zij aan een twee centimeter diepe steekwond is behandeld. Het meisje, die mogelijk een bril droeg, is vermoedelijk weggelopen in de richting van de Casterleestraat. De politie heeft enkele getuigen gehoord en is begonnen met een buurtonderzoek. Getuigen kunnen zich melden bij de politie
Waar gaat dit heen denk je dan he? 16 jaar en dan al zo verknipt. Je moet er niet aan denken dat zo iemand ongestraft door kan blijven gaan, wat zouden ze dan doen als ze 30 zijn. Hopelijk wordt de zaak opgelost!
ja hopelijk wordt het opgelost, 16 jaar en dan al mensen neer steken.
Jij zegt het, alsof je wel iemand mag neersteken als diegene 40 is? Er zijn nooit redenen iemand neer te steken! En ik hoop inderdaad ook dat dit snel opgelost wordt!
Er zit denk ik ook geen verschil in, maar als ze nu op haar 16e al tot zoiets in staat is, durf ik niet na te denken waar ze toe in staat is als ze 30 is.
Daarbij: ze wordt geschat op 16. Maar tegenwoordig kunnen meisjes van 13 er ook al uit zien als 18.
pfff dat meisje moet denken aan jongens, uitgaan enzo. En niet aan een willekeurig iemand neersteken zonder reden. Ik hoop dat de zaak snel word opgelost. Ik moet er idd niet aan denken wat zulke personen gaan doen na mate ze ouder worden.
Nee, maar ik snap wel wat mensen bedoelen met 16 jaar en dan al?? Ik bedoel je bent 16 en dan al zo verknipt en zo het verkeerde pad op! Het is uiteraard net zo erg als iemand van welke andere leeftijd dan ook zoiets doet.
Ik vraag me dan altijd meteen af HOE het komt dat zo'n meisje zo ver heen is. Wat heeft ze wel niet allemaal meegemaakt denk ik dan.. Ik geloof namelijk niet dat mensen uit zichzelf zo worden. Tenzij ze een psychiatrische stoornis hebben maar dat is weer wat anders.
hier kan ik echt niet bij.... waarom nou zomaar iemand neersteken, zonder reden??? ik bedoel dus niet dat het met reden wel mag, maar dit slaat echt helemaal nergens op. oppakken, en in psychiatrische inrichting stoppen dat kind.
dan ben je ook echt niet goed in je hoofd. zomaar iemand neersteken zonder aanleiding gewoon leuk gewoon kikken. die vrouw had wel dood kunnen zijn en dan ben je nog maar 16 jaar *geschockt.
Het is verschrikkelijk dat zoiets gebeurd, maar ik begrijp jullie reacties niet helemaal van dat ze nog maar 16 was.
Als je 16 bent, en je hebt een verkeerde opvoeding gehad kan ik het nog begrijpen dat zoiets kan gebeuren. Maar als je 30 bent en je doet zoiets, dan is er wel iets heel erg mis met je!
Volgens mij is het de nieuwe rage van de jongeren. Wie weet moeten we nog allemaal standaard met een kogelvrije vest rondlopen om toch maar zeker te zijn dat we het overleven als we naar de bakker gaan.