Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Zij stelt dat ze gedwongen is uitgehuwelijkt en om die reden is gevlucht naar Nederland.
Whiz schreef:Nee... Iemand had ook al gezegd dat ze terug gestuurd moest worden..
Neem het ze niet kwalijk..
Die scholiere Taida... moest ook het land uit omdat ze gelogen had haar redenen voor asiell...
Ayaan dus ook... Ik vind dat het zelfde voor ayaan zou moeten gelden.
Chans schreef:Whiz schreef:Nee... Iemand had ook al gezegd dat ze terug gestuurd moest worden..
Neem het ze niet kwalijk..
Die scholiere Taida... moest ook het land uit omdat ze gelogen had haar redenen voor asiell...
Ayaan dus ook... Ik vind dat het zelfde voor ayaan zou moeten gelden.
Als ik het goed heb meegekregen heeft Verdonk gezegd dat als ze op dat moment Minister was geweest ze Ayaan ook uitgezet zou hebben.
Ekkie schreef:Updeetje:
Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken zal Ayaan Hirsi Ali niet uitzetten. Dat valt op te maken uit de reactie die ze na afloop van de ministerraad deed, op beweringen dat Hirsi Ali waarschijnlijk nog meer heeft gelogen over haar verleden dan zij eerder al had toegegeven.
Verdonk zegt dat de kwestie met haar partijgenote zich 14 jaar geleden heeft afgespeeld, en dat als ze in 1992 minister zou zijn geweest, zij Hirsi Ali ook zou hebben uitgezet. Nu heeft Hirsi Ali niets meer te vrezen volgens de VVD'er. Dit is vrij opmerkelijk, omdat de VWO-scholiere Taida Pasic niet langer in Nederland mocht blijven. Een beslissing van Verdonk, welke zij verdedigde met de woorden "Taida liegt en bedriegt".
Eerder vroeg kamerlid Hilbrand Nawijn aan minister Verdonk of Ayaan niet uitgezet kon worden. Hij was in de leugens van de Somalische getuimeld, en had als toenmalig minister van vreemdelingenzaken haar onterecht een verblijfsvergunning toegekend. http://www.fok.nl
Volgens mij heeft het toch zo zijn voordelen in de schijnwerpers te staan...
Bealy schreef:Van mij mag Ayaan gerust blijven, maar dat mocht Taïda van mij ook.![]()
Ach, verder bevestigt dit alleen maar mijn beeld van de VVD.
Whiz schreef:Jah dat mocht taida van mij ook.. En heel wat andere mensen die er uitgezet zijn mochten mijn part ook blijven.
Daarom vind ik dat Ayaan der uit moet.... Eerlijk is Eerlijk
Ekkie schreef:Whiz schreef:Jah dat mocht taida van mij ook.. En heel wat andere mensen die er uitgezet zijn mochten mijn part ook blijven.
Daarom vind ik dat Ayaan der uit moet.... Eerlijk is Eerlijk
En moet dan vanaf nu iedereen eruit die hier volgens Verdonk niet thuis hoort, iedereen die gelogen heeft..of is dit juist misschien de kans om dingen te gaan veranderen?
Ekkie schreef::D ik zie een duidelijke niet-VVD stemmer in mijn glazen bol?
Lisette schreef:Hmmm verbaasd me niets. Ik had altijd al een idee dat er iets niet klopte bij haar. Ik ben benieuwd wat er nu met haar zal gebeuren.
faye schreef:Precies Marreke, dit wordt weer gezien als een gelegenheid om het huidige kabinet af te breken, maar de heilige PvdA is net zo