Gatverdamme, hoe ziek kan iemand zijn! En dan te bedenken dat een klein kind hetzelfde op haar scherm zou krijgen als ze gaat zoeken....
Kom ik uit op een site sex met dieren!!!
Bah!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar goed, dat is internet. Ik vind het veeel erger dat ouders hun kind laten internetten zonder er toezicht op te houden en zonder een filter. Die weten echt niet wat dat ze uitspoken en als ik mijn neefjes en nichtjes hoor, dan denk ik weleens: "Ajjj...daar gaat je kinderlijke onschuld." 
porscherider schreef:Wat je ook al niet tegenkomt als je patronen zoekt om je paard in te scheren.

Ekkie schreef:Moet je ook maar afblijven van het idee om een playboy konijn op het achterste van je paard te willen hebben.
Of om je paard "naakt" te willen scheren! Foei!
Ware het niet dat ik bepaalde jachtpatronen zocht om mijn paard in zo'n model te scheren. Je kunt dus niet alleen een paard scheren. 
KimBalaa schreef:
Niet dat ik iets tegen sekssites heb (ik bedoel ; mannen moeten ook aan hun trekken komen)

KimBalaa schreef:Een vriendin van me maakte ooit een tiepfout; www.startvagina.nl..

Ronja schreef:Ik heb vroeger een tijdje rondgelopen met het idee om na de middelbare school naar de PABO te gaan. Dacht dat ik wel wat info zou kunnen vinden op pabo.nl
Ik ben trouwens een andere opleiding gaan doen

Citaat:Saving Ryan's Privates
ahum.. tjah..