Faelivrin schreef:EN hebben de pedofielen niet het recht op een nieuw leven?
Krijgt een kind ook een nieuw leven nadat het is misbruikt door een Pedo? Nee absoluut niet, veel kinderen dragen dit hun hele leven met zich mee............. Hoe oud je ook bent het blijft altijd meespelen in je latere leven ( en helaas kan ik er over meepraten
)
faye schreef:Als je ontucht met kinderen pleegt heb je wat mij betreft niet zoveel recht meer op privacy. Wat mij betreft mag er best een database komen met de namen en adressen van dit soort tuig. Dan wordt het ook moeilijker om weer aan het werk te komen met kinderen, wat nu nog wel eens fout gaat en ze zich weer tussen de kinderen bevinden met alle gevolgen van dien.
Verplichte castratie en medicijinen om de seksuele gevoelens te onderdrukken ben ik ook wel voor!
Met deze stelling ben ik het eigenlijk wel eens. Laat er maar een database komen zodat het leven ingewikkelder word voor dit soort mensen. Zo'n apparaatje lijkt me niet echt gaan werken maar denk wel dat gemeenten rekening moeten houden met woningen toebedelen aan pedofielen. Niet in een kinderrijke buurt, niet nabij scholen etc etc.
verder vind ik idd castratie en medicijnen ook een goed plan. Wat mij betreft staat iedereen ook met een paar jaar geregistreerd in een database met zijn of haar DNA. Kijk maar weer eens naar het onderzoek van Marianne Vaatstra, spermacellen gevonden, bewijsmateriaal dus, maar niets mee gedaan omdat er agenten waren die geen test wilden laten ondergaan. Belachelijk! Nou is er zelfs het vermoeden dat het misschien een agent is geweest...........
Laat maar registreren die hap, wellicht dat het in veel gevallen zal helpen.