Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Hoe heeft de moeder dat voor elkaar gekregen, bevallen van een 2 kilo wegende baby.
Ylana schreef:MoonChloe schreef:Hoe heeft de moeder dat voor elkaar gekregen, bevallen van een 2 kilo wegende baby.
Eh... dat is niets kwa gezicht hoor.
Mijn dochtertje woog bij geboorte 3570 gram. Dus ruim 3,5 kilo...
Dat is gemiddeld.
james100 schreef:en alles functioneerd nog bij je Ylana? (Niet banketstaaf bedoeld hoor..) maar dat is toch geen baby meer?
trisca schreef:ik heb meer van die gevallen gezien. Volgens mij gebeurd het vaker dan wij denken, alleen krijgt de media er bijna nooit lucht van.
Ik vind het gezicht nog het meest bizarreZou de zwangerschap wel gewoon 9 maand geduurd hebben?
Citaat:That baby fits the classic picture of anencephaly which occurs when the mother is deficient in Foliate in her diet. This is a large part of the reason where many American cereals are fortified with foliate, which is usually found in leafy greens like spinach.
Ylana schreef:Tja, wat ik er vooral schokkend aan vind is de manier hoe er met de overleden baby omgegaan wordt...
Ik bedoel, moet je je eens indenken dat er in Nederland met een baby in een afwas bak rond gelopen wordt.
Ok, die man vind het niet erg dat het kindje het niet overleefd heeft, iets wat ik me enigzins wel voor kan stellen, maar dan vind ik nog dat de baby meer verdiend.