Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bibi13 schreef:als jullie de prive hadden gelezen vorige week ofsoow.... daar stond iets in van een man die had vroeger een ongeluk gekregen en die kon nu dingen voorspellen en hij hadnhet nog nooit fout gedaan en hij had ook al een keer vermist geholpen en hij zij dat ze nog leefde en inderdaad zich niet meer bevond op het eiland kweet niet waar hij zij maar in ieder gevak ergens anders....
Puce schreef:T'is idd een heel media circus geworden rondom dat meisje. Heel sneu natuurlijk voor haar familie en naasten dat ze is verdwenen, maar ik heb her en der gelezen dat ze al een keer eerder van huis is weggelopen (problemen thuis, verkeerd vriendje volgens ouders en dat soort dingen).
Aruba is een klein eiland en ze hebben het helemaal grondig doorgekamd en uitgespit. Die tape met die blonde plukken haar bleken niet van haar te zijn. Nergens maar dan ook nergens hebben ze bewijs gevonden, ik vind het maar een zaak met een luchtje eraan. Misschien een geldluchtje, misschien iets anders.
Waar ik me idd wel heel erg aan erger (maar das denk ik ook wel een beetje Amerikaans, althans je ziet het heel vaak) is dat zij als het onschuldige blonde meisje wordt afgebeeld. En het was niet dom dat ze midden in de nacht met een stel relatief vreemde mensen meeging..... nee dat zien we helemaal verkeerd!!!
Citaat:Ik vind het een hele aparte zaak.... geloof trouwens dat ze die jongen nog tot september of zoiets in voorarrest kunnen houden, zit een maximaal aantal dagen aan (1??) en dat hij dan wordt vrijgelaten als ze geen bewijs tegen hem hebben gevonden.
Heel vreemd en weet ook niet goed wat ik ervan moet denken, vooral omdat ze uit 2 kampen (het pro-natalee & het pro-aruba kamp zeg maar) allemaal verschillende verhalen hoort.
Citaat:Waarom ze die Nederlandse jongen nog vasthouden? Omdat Aruba leeft van de Amerikaanse toeristen en er dus alles aan wil doen om de Amerikanen ervan te overtuigen dat zij deze zaak wel op kunnen lossen.
Ik heb het gevoel dat ze er vandoor is gegaan, maar dat basseer ik nergens op. Je zit zo in Venezuela als je een een speedboot hebt.
Jennygirl schreef:Ik heb het gevoel dat ze er vandoor is gegaan, maar dat basseer ik nergens op. Je zit zo in Venezuela als je een een speedboot hebt.
ShannaY schreef:Ik zou me ook niet meer durven laten zien als het allemaal wat anders uitgepakt was dan ik dacht.. 3 F16's ? Poeh.. leg dan maar eens uit dat je de liefde van je leven gevonden hebt... Ze heeft het immers eerder gedaan..