Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Moet er intensief mee samenwerken. Voor mijn woongemeente heb ik de keuze al gemaakt in gaat het naar GL/PVDA 
Ibbel schreef:Ik ben raadslid en sta op de lijst. Dus ik weet wel op wie ik ga stemmen
Maar alle gekheid op een stokje, doe het kieskompas - de meeste gemeentes (zo niet allemaal) doen daaraan mee en hebben dus specifieke stellingen voor jouw gemeente.
Wie niet stemt moet ook niet klagen als je gemeente iets doet wat je niet bevalt en als je dat had kunnen beinvloeden door je stem
Cioccolato schreef:Hier ook enorm weinig keuze..... ondanks stemmen doen ze toch wel dingen waar ik niet achter sta
Nu ook landelijk. Ik heb niet t idee dat stemmen nou erg veel teweeg brengt. En dat vind ik gek..
Ibbel schreef:Ik ben raadslid en sta op de lijst. Dus ik weet wel op wie ik ga stemmen
Maar alle gekheid op een stokje, doe het kieskompas - de meeste gemeentes (zo niet allemaal) doen daaraan mee en hebben dus specifieke stellingen voor jouw gemeente.
Wie niet stemt moet ook niet klagen als je gemeente iets doet wat je niet bevalt en als je dat had kunnen beinvloeden door je stem