Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:En na zondag komt-ie gewoon weer terug hè. Want hij gaat tot zondag tijdelijk offline 'vanwege de huidige situatie'. Na zondag zijn we Lisa wel weer vergeten, lijken ze daarmee te bedoelen.
Echt, geef gewoon toe dat dit niet kan, nu niet, na zondag niet, nooit niet.
Elisa2 schreef:Zal dat ook niet te maken hebben met dat alle filmpjes en marketingkosten al gemaakt zijn? een nieuw filmpje maken tijd en geld kosten die ze niet meer hebben? In ieder geval de tijd..
Overigens niet dat ik het goed praat hoor, maar kan me voorstellen dat dit een rol speelt.
KimD schreef:Waarschijnlijk ben ik in de minderheid, maar ik ben niet zo snel onder de indruk en vind het filmpje dan ook niet zo spannend buiten het slechte acteerwerk.Ik heb docu's en films gezien die erger zijn dan dit. Als het een horrorfilm was geweest en mensen hadden de keuze gehad om het te bekijken of niet was er waarschijnlijk lang niet zo'n ophef over geweest omdat de mensen die dit niet plezierig vinden dan gewoonweg niet naar de film zouden gaan, sterker nog, horror liefhebbers waren waarschijnlijk excited door zo'n trailer. Dat er de afgelopen weken moorden hebben plaatsgevonden en in het nieuws zijn geweest van (jonge) vrouwen kan Walibi niks aan doen, ze zijn niet medeplichtig, buiten dat het afschuwelijk is dat ze van hun leven beroofd zijn.
Juist omdat het gelinkt is aan een pretpark, en aan een evenement wat ze hebben zien veel meer mensen deze horror en worden onbedoeld geconfronteerd met iets wat ze liever niet willen zien.
Maar als we alles zo onder de loep gaan leggen, dan moeten heel veel spellen worden vernietigd, heel veel films en series moeten dan stoppen met bestaan, heel veel kinderspeelgoed moet dan uit de schappen, noem maar op.
Foaly schreef:Ibbel schreef:En na zondag komt-ie gewoon weer terug hè. Want hij gaat tot zondag tijdelijk offline 'vanwege de huidige situatie'. Na zondag zijn we Lisa wel weer vergeten, lijken ze daarmee te bedoelen.
Echt, geef gewoon toe dat dit niet kan, nu niet, na zondag niet, nooit niet.
Dat vind ik denk ik nog het meest smakeloze aan de hele situatie. Niet willen toegeven dat ze de plank hebben misgeslagen, maar alleen even wachten tot het meeste stof is gaan liggen en dan weer vrolijk verdergaan. Want na zondag is femicide geen probleem meer, ofzo.
KimD schreef:.......
Juist omdat het gelinkt is aan een pretpark, en aan een evenement wat ze hebben zien veel meer mensen deze horror en worden onbedoeld geconfronteerd met iets wat ze liever niet willen zien.
Maar als we alles zo onder de loep gaan leggen, dan moeten heel veel spellen worden vernietigd, heel veel films en series moeten dan stoppen met bestaan, heel veel kinderspeelgoed moet dan uit de schappen, noem maar op.
KimD schreef:Waarschijnlijk ben ik in de minderheid, maar ik ben niet zo snel onder de indruk en vind het filmpje dan ook niet zo spannend buiten het slechte acteerwerk.Ik heb docu's en films gezien die erger zijn dan dit. Als het een horrorfilm was geweest en mensen hadden de keuze gehad om het te bekijken of niet was er waarschijnlijk lang niet zo'n ophef over geweest omdat de mensen die dit niet plezierig vinden dan gewoonweg niet naar de film zouden gaan, sterker nog, horror liefhebbers waren waarschijnlijk excited door zo'n trailer. Dat er de afgelopen weken moorden hebben plaatsgevonden en in het nieuws zijn geweest van (jonge) vrouwen kan Walibi niks aan doen, ze zijn niet medeplichtig, buiten dat het afschuwelijk is dat ze van hun leven beroofd zijn.
Lindsey_99 schreef:KimD schreef:.......
Oneens. Het is het gevolg van een bijzonder smakeloze marketingafdeling van het park. Het maakt niet uit dat het wellicht slecht gefilmd is; het gaat een stap te ver om iemand door de shredder te halen als promotie. Het valt onder een categorie die niet bij een attractiepark thuishoort.
Mensen die horror willen zien, zoeken dat maar zelf actief op. Dit wordt vanwege 'promotie' de mensen door de strot gedrukt, terwijl ze eigenlijk alleen willen schrikken, griezelen, frighten; wat volksvermaak is.
Het heeft niets te maken met onder de loep leggen, of horrorseries of films weren; wel met grensoverschrijding op meerdere fronten van een attractiepark waar jong en/of oud een leuk/spannend frightevenement wil hebben.
De lat van normen, fatsoen, menselijke waarden wordt steeds lager.
Lindsey_99 schreef:De lat van normen, fatsoen, menselijke waarden wordt steeds lager.
_San87_ schreef:KimD schreef:Waarschijnlijk ben ik in de minderheid, maar ik ben niet zo snel onder de indruk en vind het filmpje dan ook niet zo spannend buiten het slechte acteerwerk.Ik heb docu's en films gezien die erger zijn dan dit. Als het een horrorfilm was geweest en mensen hadden de keuze gehad om het te bekijken of niet was er waarschijnlijk lang niet zo'n ophef over geweest omdat de mensen die dit niet plezierig vinden dan gewoonweg niet naar de film zouden gaan, sterker nog, horror liefhebbers waren waarschijnlijk excited door zo'n trailer. Dat er de afgelopen weken moorden hebben plaatsgevonden en in het nieuws zijn geweest van (jonge) vrouwen kan Walibi niks aan doen, ze zijn niet medeplichtig, buiten dat het afschuwelijk is dat ze van hun leven beroofd zijn.
De timing is wel bedroevend.