Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Eindelijk![]()
![]()
![]()
Niet dat ik verwacht dat het veel gaat uithalen. Wat heb je aan een verbod als er niet wordt gehandhaafd. Maar het is wel een mooi begin.
Whizz schreef:Wat een goed nieuws! Eindelijk, hopelijk, van die bommen af! Het is hier hetzelfde als wat mwm beschrijft. Net oorlogsgebied en dat vanaf oktober al. Het is volledig uit de hand gelopen met het vuurwerk. Ik krijg binnenkort een pup en het vuurwerk is mijn grootste zorg. Dat is toch niet normaal meer? Ik hoop echt dat het helpt!
moonsparkle schreef:Ik heb er een heel klein beetje mixed feelings bij. Ben qua schade en overlast echt wel heel blij met het verbod, maar oudjaarsdag zal natuurlijk wel veranderen in, voor mij, een normale dag want er is dan niet echt meer iets om voor op te blijven. Een drukke stad bezoeken zie ik niet zitten. En bijvoorbeeld een grote droneshow in elke wijk zal vast nooit gebeuren gezien de kosten.
Ik keek het liefst rustig vanachter het raam. Nogmaals ik ben zeker blij met het verbod maar het aftellen en opblijven voelt dan niet meer zinvol.