Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Popstra ik vind jouw tekst ook niet aardig overkomen.
Dik of dun, nep of echt iedereen is prima.
Laat iedereen in zijn/haar/hun waarde. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Sintara schreef:Ik herken de opmerkingen opzich wel, ik ben altijd (te) dun geweest en kan niet zeggen hoevaak ik wel niet ben uitgemaakt voor skelet etc. Ook mensen die op basis van mijn uiterlijk ziektes zien, of denken precies te kunnen zeggen wat voor dieet ik aanhou ofzo.
Het is best bijzonder, en als mensen hetzelfde naar dikkere mensen doen krijgen ze veel meer weerstand lijkt het.
Maarja weet je, ik denk dan toch vaak dat er iets mis is met degene die de opmerkingen maakt. Zelf onzeker, misschien zelfs jaloers? Who knows
Popstra schreef:Ik zeg nergens dat te dik zijn niet genormalisseerd mag worden.
Citaat:stoor mij steeds vaker aan het feit dik zijn tegenwoordig dus eigenlijk genormalisseerd word.
Lau schreef:Bro wtf? Ben je oké? Ben je ooit op de andere kant van social media geweest? Daar worden volle/dikke mensen volledig afgemaakt. Het gebeurd 100% 2 kanten op dus hou alsjeblieft op met zielig doen.
Lau schreef:Bro wtf? Ben je oké? Ben je ooit op de andere kant van social media geweest? Daar worden volle/dikke mensen volledig afgemaakt. Het gebeurd 100% 2 kanten op dus hou alsjeblieft op met zielig doen.
Popstra schreef:Lau schreef:Bro wtf? Ben je oké? Ben je ooit op de andere kant van social media geweest? Daar worden volle/dikke mensen volledig afgemaakt. Het gebeurd 100% 2 kanten op dus hou alsjeblieft op met zielig doen.
Bro??![]()
Ik wil niet zielig doen, zeg enkel wat mij op valt.
En ik vind beide niet o.k al zal mijn openings post wat ongelukkig verwoord zijn.
_San87_ schreef:Lau schreef:Bro wtf? Ben je oké? Ben je ooit op de andere kant van social media geweest? Daar worden volle/dikke mensen volledig afgemaakt. Het gebeurd 100% 2 kanten op dus hou alsjeblieft op met zielig doen.
Klopt, inderdaad. Of je nu dik, dun, gespierd, ronde kont, platte kont, grote borsten of kleine borsten hebt, het is nooit goed en alles krijgt commentaar.