Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ja ik zag net een filmpje voorbij komen van de betreffende auto. Die voorkant helemaal ingedeukt, bah.
Ik vind het wel misselijk dat Geert meteen de aanleiding pakt om het weer over Midden-Oosterse mensen te hebben
Lieser schreef:Earth schreef:Ja ik zag net een filmpje voorbij komen van de betreffende auto. Die voorkant helemaal ingedeukt, bah.
Ik vind het wel misselijk dat Geert meteen de aanleiding pakt om het weer over Midden-Oosterse mensen te hebben
Tja, de dader is geboren in Saoedi-Arabië, dus koren op de molen van Wilders.
Renske_W schreef:Ik zag er nog geen topic over.
Wat een verschrikking weer, inmiddels 2 dodelijke slachtoffers bevestigd, waaronder 1 peuter.
En zeker 68 gewonden, waarvan vele zwaargewond.
https://www.nu.nl/buitenland/6339867/li ... rabie.html
8nnemiek schreef:Boras schreef:verdachte zou ‘ex-moslim zijn met sympathie voor radicaal-rechtse AfD’
Het lijkt inderdaad weer zo’n extreemrechtse terrorist te zijn, die oa tegen Wilders opkijkt
[ Afbeelding ]
De ironie..
Vreselijk, hopelijk overleven de zwaargewonden de aanslag en kunnen ze snel naar huis.
Elisa2 schreef:8nnemiek schreef:Het lijkt inderdaad weer zo’n extreemrechtse terrorist te zijn, die oa tegen Wilders opkijkt
[ Afbeelding ]
De ironie..
Vreselijk, hopelijk overleven de zwaargewonden de aanslag en kunnen ze snel naar huis.
Dit lijkt me toch echt vooral sarcastisch bedoeld dit bericht? (Over Wilders)
8nnemiek schreef:Boras schreef:verdachte zou ‘ex-moslim zijn met sympathie voor radicaal-rechtse AfD’
Het lijkt inderdaad weer zo’n extreemrechtse terrorist te zijn, die oa tegen Wilders opkijkt
[ Afbeelding ]
De ironie..
Loretta schreef:Wat is dat toch steeds met mensen die volledig doordraaien?