Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:Ik zie er zeker de gevaren in, maar AI helpt mij momenteel al enorm bij het uitvoeren van mijn werk als marketeer. Het zit inmiddels al zo verweven in mijn werk, dat ik echt niet meer zonder wil. Het is zó handig voor het optimaliseren van veel processen.
Paardjes83 schreef:Geloof ik direct. Gaat er alleen om hoe bewaak je intellectueel eigendom en hoe wordt de informatie die ze vergaren gebruikt?
Handig zeker maar ik kan alleen maar argwanend zijn het is geen Excel waar je mee speelt.
Azmay schreef:Ik ken het niet? Is Pow diezelfde als van PowNed? Dan verwacht ik vooral veel sensatie en overdrijving.
AI is onhandig op verschillende vlakken, met name in de digitale wereld waar wij zo aan verslaafd zijn nu maar er zitten en blijven zo zijn limieten aan.
Mijn doel blijft in een hutje op de hei wonen en dan zal ik er weinig last van hebben verwacht ik
Suzanne F. schreef:Heel eerlijk hoop ik dat ik er dan niet meer ben. Ik merk nu al dat ik soms het gevoel heb hier niet meer te horen. Dat ik een moord zou doen om wakker te worden morgenochtend en erachter te komen dat het 1995 is en ik alles daarna gedroomd heb.