Dit stukje schreef ik zojuist op de socials en ik vond dat het hier ook niet mag ontbreken, ben benieuwd naar jullie visie.
"Let wel : ik ben t zeker niet met alles eens , zoals grote exporten van vlees vanuit Nederland. Maar ik denk dat op dit moment de partij die op komt voor de boeren , toch de beste keuze is …
Ik heb de laatste paar jaren alles heel snel de gevaarlijke kant uit zien gaan .
Als een meisje wat bij ons komt rijden mij TOESCHREEUWT , als ik haar uit probeer te leggen hoe ze een paard moet trainen , dat ik ieder paard , ook al is er niks mis mee ,door dierenartsen en osteopaten binnenste buiten moet laten keren , en het bloed moet laten checken dan vraag ik me af ( want praten gaat niet met veel mensen van tegenwoordig die stellig een mening hebben gevormd) WIE GAAT DAT BETALEN ?
Het is heel makkelijk handelen met de portemonnee van iemand anders .
Zelf een paard (laten) verbeteren is mijn handelswijze , en als het nodig is de experts erbij .
Maar ik merk nu dat anderen willen gaan bepalen wat jij met je grond en je dieren moet doen .
Die anderen zijn veel mensen die totaal niet weten waar ze t over hebben , maar die vooral blind en doof zijn voor de mening van anderen .
Moeten we maar heeeeeel veel mensen binnenhalen in Nederland, zorgen dat die niks te kort komen , en stoppen met het houden van dieren ?
Ik hoop en bid dat het zover niet komt en ik zal wel veeeeel kritiek op dit stukje krijgen , maar VRIJHEID BLIJHEID!