Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik stem ook nooit. Ik heb er totaal geen interesse in en het is mij te gecompliceerd. Misschien dat ik ooit 1x gestemd heb. Het stembiljet ligt hier dus nog ongeopend op tafel en gaat bij het oud papier.
fleurtjeuh schreef:Wat voor mij ook meespeelt, is dat een politieke partij goede punten kan hebben waar ik het zeker mee eens ben, maar vaak ook punten waar ik het niet mee eens ben.
Dus als ik daar op zou stemmen, geef ik ook mijn stem aan de punten waar ik het niet mee eens ben. En dat wil ik niet
fleurtjeuh schreef:Bellatrix schreef:Ik stem ook nooit. Ik heb er totaal geen interesse in en het is mij te gecompliceerd. Misschien dat ik ooit 1x gestemd heb. Het stembiljet ligt hier dus nog ongeopend op tafel en gaat bij het oud papier.
Ja de mijne is in kleine stukjes ook bij het afval gegaan.
Hier ook 1x gestemd inderdaad, de aller eerste keer dat ik mocht. Had wat stemwijzers gedaan en daar kwam dezelfde partij uit als mijn ouders altijd stemden dus toen dat inderdaad maar gedaan
Cioccolato schreef:Voor de mensen die niet stemmen: hoe denk je dat het dan ooit beter gaat worden?
Cioccolato schreef:Ibbel schreef:Ik denk overigens dat er een stuk meer door jongeren gestemd zou worden als dat gewoon met je telefoon, een app (met ingebouwde kieswijzer) en je DigiD kon.
Ja stemmen mag ook wel eens met de tijd mee
Leo schreef:Cioccolato schreef:Voor de mensen die niet stemmen: hoe denk je dat het dan ooit beter gaat worden?
Ja true. Helemaal mee eens ook. Stukje moedeloosheid denk ik.Want ik doe er normaal serieus mijn best voor.
Maar je hebt helemaal gelijk. Ik moet mezelf gewoon een schop onder mn kont geven en gaan.