Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al moet ik wel opletten dat ik mijn eigen werk er niet onder laat lijden. Barbet schreef:Er is ons door de bestuurder verteld dat we anders moeten werken: niet hoe krijgen we al het werk klaar, maar wat kunnen we skippen.
Resultaat is dat er soms gewoon niemand staat, want als ik na de vakantie weer school heb gaat dat voor & ook als ik ruim op tijd vrijvraag, omdat ik plannen heb, is het ook jammer dan dat er niemand staat. Ze hebben gewoon niet genoeg mensen om verlof en ziekte op te vangen en dat is soms erg vermoeiend, want als je gebeld wordt weet je vaak van ik ben de enigste optie en dat geeft een gevoel van druk, waardoor ik vaak uiteindelijk ga schuiven met plannen, terwijl ik dat niet zou moeten doen.

Fearn schreef:Dit jaar tijdelijk in horeca gewerkt, uiteraard ook altijd personeelstekort.. Werk er nu niet meer maar met de drukke zomer periodes heb ik echt medelijden met de horeca![]()
Jaren geleden in de schoonmaaksector ook al personeelstekort..
Ik ben eigenlijk bijna een hele dag bezig met mails te beantwoorden aan mensen die helaas nog geen hulp kunnen krijgen, of mensen die net geluk hebben en toehappen.