Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Er zal vast meer vooraf zijn gegaan.
Maar dit moment van spuiten was totaal overbodig, gewoon echt niet.
Om welke reden dat dit kind zo over de rooie is doet er op dat moment niet toe.
Ze is geboeid en zit in de auto, dan mag op dat moment de hele voorgeschiedenis niet tellen vind ik.
Emmaa_ schreef:Tsja, hier in Nederland hebben we hetzelfde probleem toch? Er is niemand om met verwarde mensen aan de gang te gaan dus we bellen de politie maar, met alle gevolgen van dien. Dat kan je het individu niet kwalijk nemen, maar in Nederland worden ze ook doodgeschoten.
purny schreef:Mars schreef:Ik ben wel benieuwd naar de rest van dit verhaal.
Ik ook, wat was de aanleiding van dit incident?
Citaat:Het korps stelt in een verklaring dat het meisje ernstig in de war was en haar moeder en zichzelf wilde doden.
Citaat:Het meisje was volgens de politie ernstig in de war en zou haar moeder en zichzelf hebben willen doden. Toen agenten haar wilden meenemen naar een ziekenhuis verzette ze zich en werd ze gesprayd en geboeid, is te zien op vrijgegeven bodycambeelden.
purny schreef:Mars schreef:Ik ben wel benieuwd naar de rest van dit verhaal.
Ik ook, wat was de aanleiding van dit incident?
purny schreef:Emmaa_ schreef:Tsja, hier in Nederland hebben we hetzelfde probleem toch? Er is niemand om met verwarde mensen aan de gang te gaan dus we bellen de politie maar, met alle gevolgen van dien. Dat kan je het individu niet kwalijk nemen, maar in Nederland worden ze ook doodgeschoten.
Wie zijn er dan doodgeschoten door de politie hier in Nederland volgens jou?
DuoPenotti schreef:Purny
Komt wel vaker voor, ook in Nederland.
Maar niet als ze al geboeid zijn, maar met bijlen en messen zwaaien.
Ja heel rot als iemand in een psychose zit (door drugs) maar van mij hoeft de politie zich ook niet te laten verwonden.