Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Oh ik las hier laatst een behulpzaam artikel over, zal het eens voor je opzoeken.
Goof schreef:Ik zou het gesprek niet zo ver laten komen en het al eerder afkappen. Verder zou ik het contact tot een minimum beperken.
Lijkt me een lastige situatie trouwens.
Onali schreef:Goof schreef:Ik zou het gesprek niet zo ver laten komen en het al eerder afkappen. Verder zou ik het contact tot een minimum beperken.
Lijkt me een lastige situatie trouwens.
Mijn broer (en schoonzus) zijn Geert Wilders volgers.
Je krijgt er geen zinnig woord uit, ik negeer ze altijd als ze iets uitkramen.
Askja schreef:1. Vragen of er van gespreksonderwerp veranderd kan worden
2. Als dat niet werkt en men blijft doordrammen: vragen of de betreffende persoon het gegeven kan respecteren dat jij een andere mening hebt. Dat jij dat ook doet t.o.v. zijn/haar mening. En stel vraag 1 dan nogmaals.
3. Is ook dit tevergeefs, beëindig de conversatie dan door rustig maar duidelijk te stellen dat je het niet op prijs stelt/jammer vindt dat de persoon zijn mening steeds maar aan jou op wil dringen, en loop weg.
Morganlefay schreef:Bij mij op het museum hangt een jas met een aluvoering, ja want we hebben iemand die alleen daarmee binnen blijft.
Maak er geen woord over vuil, waarom??
Ben zelf redelijk gevoelig voor aardstralen en meer van dat soort zaken.
Enige concessie op dat gebied is dat mijn bed op een bepaalde manier in de slaapkamer staat=niet standaard.
Paranoïde is iets heel anders en is een hersenaandoening.