Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik woon daar vlakbij maar kerken die ik ken gelasten de kerkdiensten af...
Weet niet hoe het bij de reformatorische kerken is et 1500 kerkgangers, maar die gaan echt niet met z’n allen in de kerk zitten, volgens mij heb ik gehoord dat die in ploegendiensten gaan met dus max 100 tegelijk.
Ninx schreef:En als er 5 Corona hebben worden ze alle 100 ziek...
Nou ja, bij benadering.
Je kunt toch ook een paar weken thuis de bijbel lezen?verootjoo schreef:Ik woon daar vlakbij maar kerken die ik ken gelasten de kerkdiensten af...
Weet niet hoe het bij de reformatorische kerken is et 1500 kerkgangers, maar die gaan echt niet met z’n allen in de kerk zitten, volgens mij heb ik gehoord dat die in ploegendiensten gaan met dus max 100 tegelijk.
Ninx schreef:En als er 5 Corona hebben worden ze alle 100 ziek...
Nou ja, bij benadering.
Je kunt toch ook een paar weken thuis de bijbel lezen?verootjoo schreef:Ik woon daar vlakbij maar kerken die ik ken gelasten de kerkdiensten af...
[***] schreef:Natuurlijk weer in BarneveldWaarom laten ze niet iedereen gewoon online de kerkradio luisteren?? Maar nee hoor, lekker bij elkaar komen en bacteriën uitwisselen door het rond laten gaan van collectezakken waar iedereen dus met zn klauwen aan zit.
@Amado7, zie het volgende filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=1ESQeVGrjmM
(was in Barneveld)
[***] schreef:Natuurlijk weer in BarneveldWaarom laten ze niet iedereen gewoon online de kerkradio luisteren??
Ibbel schreef:[***] schreef:Natuurlijk weer in BarneveldWaarom laten ze niet iedereen gewoon online de kerkradio luisteren??
Die kerkradio geeft de dienst door die wordt uitgevoerd op dat moment. Hoe dan ook moet er dus een dominee een dienst voorgaan, anders heeft de kerkradio ook niets uit te zenden.
Dat doen ze dus, met een beperkte bezetting in de kerk.
En er worden ook live streams via internet aangeboden - maar opnieuw, dan moet er dus wel wat te streamen zijn.
[***] schreef:Ibbel schreef:
Die kerkradio geeft de dienst door die wordt uitgevoerd op dat moment. Hoe dan ook moet er dus een dominee een dienst voorgaan, anders heeft de kerkradio ook niets uit te zenden.
Dat doen ze dus, met een beperkte bezetting in de kerk.
En er worden ook live streams via internet aangeboden - maar opnieuw, dan moet er dus wel wat te streamen zijn.
Er hoeft toch dus geen publiek te zijn?