Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassii schreef:Ik vind het goed dat dit soort dingen worden uitgezonden. Zo worden we er weer even goed bewust van wat voor een gekken er op de wereld rondlopen en hoe erg we moeten uitkijken.
MarcoBorsato schreef:Ohhh de rillingen.
Als mens zeg ik: Ja, iedereen heeft vrijheid van meningsuiting, hij mag iets vinden en zolang hij er niet naar handelt is er niks aan de hand.
Als moeder zeg ik: Schop 'm dood. En van die ongenuanceerdheid schrik ik zelf maar seks met een tweejarige, misschien wel mijn tweejarige, wtf.
zonnebloem18 schreef:Vervolgens zie ik dan een bericht als deze: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... rocent-van
Dat is dus ook niet handig er zijn dus mensen die er hulp bij willen die het dus niet krijgen.
Citaat:In een bijzonder schokkende passage legt pedoactivist Nelson uit dat hij vindt dat een peuter best kan beslissen of het seks wil of niet. ,,Een kind van 2 of 3 jaar is toch ook ontwikkeld genoeg om te beslissen of het een ijsje wil of naar de speeltuin wil gaan’’, stelt hij ,,Ik denk dat die dingen heel goed te vergelijken zijn.’’
chamion schreef:OMG, dit had ik niet verwacht van de omroep. Ik ga niet eens de voorstukjes kijken want ik wordt er vooral heel erg boos om. Hoe kom je toch op dat soort gevoelens? Hoe is dat in iemands hoofd gaan zitten? En dan vooral dat je de politiek in wilt om het normaal te krijgen. Kijk dat je gay/lesbisch bent of in het verkeerde lichaam bent geboren dat is ondertussen normaal. Niemand die er last van heeft (in tegenstelling tot wat ze vroeger dachten) maar ik mag te hopen dat over 100 jaar dit niet normaal wordt.
Kom op, baby's, peuters, tieners aantrekkelijk vinden? En vinden dat ze dit zelf kunnen bepalen. Want ze kunnen ook aangeven of ze aan ijsje willen? (vind deze uitspraak uit zijn mond trouwens extra eng) dat is toch niet te vergelijken?
Al is het wel interessant om de reden erachter te ontdekken. Dat trekt mij dan wel weer. Hoe is zo iemand bij deze beelden gekomen? Hoe komt het dat hij dit normaal vind? Is er iets mis in de bovenkamer (letterlijk wel te verstaan) en kan het weer "gemaakt" worden? Dat soort dingen.
Maar op tv de persoon zelf met zijn denkbeelden en zijn ideeën? Nee.