Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekvanfleur schreef:t er erg veel mensen rijden die rijden alsof ze nog in hun lesauto zitten zonder een enkele voor van inzicht en te bang om even op het gaspedaal te duwen om bijvoorbeeld in te halen.
Goof schreef:gekvanfleur schreef:t er erg veel mensen rijden die rijden alsof ze nog in hun lesauto zitten zonder een enkele voor van inzicht en te bang om even op het gaspedaal te duwen om bijvoorbeeld in te halen.
Dat vind ik ook doodeng, mensen die bang zijn om gas te geven en liever blijven tutten dan meerijden met de rest. Mijns inziens mag daar ook echt meer aandacht aan worden besteed in de lessen, niet tutten, maar rijden.
Ladygiroc schreef:Zou het niet een beetje liggen aan de rijscholen cq instructeurs? Ik ben in 1 keer geslaagd maar heb bij 2 rijscholen gelest. 1e rijschool was zo'n low budget rijschool, toen ik doorkreeg dat goedkoop duurkoop werd ben ik overgestapt.
Zo'n 10 jaar geleden had je een aantal rijscholen die goed bekend stonden. Nu kan iedere pipo zijn eigen rijschool beginnen, al dan niet met hulp van een uitkeringsinstantie.
Denk dat juist daar het probleem ligt en niet zozeer bij de leerlingen zelf.