Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Tja, ik zag hier een tijd geleden af en toe ambulancebroeders de supermarkt uit wandelen met broodjes om daarna met lichten en sirene aan weg te rijden. Wat moet je er nou van vinden he
0000 schreef:Koper schreef:Tja, ik zag hier een tijd geleden af en toe ambulancebroeders de supermarkt uit wandelen met broodjes om daarna met lichten en sirene aan weg te rijden. Wat moet je er nou van vinden he
Dat ze geen tijd hebben om te eten omdat ze net op het moment dat er eindelijk tijd was om een broodje te halen, naar een melding worden gestuurd?
0000 schreef:De paardenvrachtwagen zal in een normale situatie niet snel met zwaailicht rijden omdat ze simpelweg toch niet harder kunnen dan het overige verkeer (ivm het vervoer van de paarden). Daar winnen ze dus niets mee. Op het moment dat ze stil komen te staan lopen ze echter wel vertraging op en inderdaad, ze zullen wel degelijk onderweg ergens naartoe zijn. Misschien naar een incident, misschien naar een evenement wat op bepaalde tijd aanvangt of afloopt, maar voor hetzelfde geld waren ze onderweg naar de dierenarts....
Overigens mag je als je met de paardentrailer in de file staat en je paard is erg onrustig/lijkt in paniek te raken, daarvoor ook de politie bellen. Dan is de kans reëel dat ze je begeleiden naar een veiliger plek (afrit bv). Wel afhankelijk van wat er aan de hand is misschien maar ze proberen je dan echt wel te helpen. Je moet het alleen niet uit jezelf zonder overleg doen want dan vind natuurlijk iedereen die in die file staat wel dat hij/zij een zeer geldige reden heeft om de file voorbij te rijden.
Koper schreef:Tja, ik zag hier een tijd geleden af en toe ambulancebroeders de supermarkt uit wandelen met broodjes om daarna met lichten en sirene aan weg te rijden. Wat moet je er nou van vinden he
0000 schreef:Koper schreef:Tja, ik zag hier een tijd geleden af en toe ambulancebroeders de supermarkt uit wandelen met broodjes om daarna met lichten en sirene aan weg te rijden. Wat moet je er nou van vinden he
Dat ze geen tijd hebben om te eten omdat ze net op het moment dat er eindelijk tijd was om een broodje te halen, naar een melding worden gestuurd?
Palmera schreef:Zolang jij niet weet wat de bestemming van hun reis is heb je, imo, geen reden om dit machtsmisbruik te noemen.
gekvanfleur schreef:Soms een paar keer per dienst..zitten ze om 23.00 uur nog niet te eten...