Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Een van de twee agenten die zijn neergestoken, wordt op dit moment gereanimeerd, meldt de BBC.
Citaat:De politie heeft mensen gevraagd om weg te blijven bij de volgende gebieden: Het parlementsplein, Whitehall, Westminster Bridge, Lambert Bridge en Victoria Street.
De politie roept mensen ook op om al het beeldmateriaal dat ze van de aanval hebben, aan de politie af te staan.
_Nadia_ schreef:Hier (ik woon in London) hebben ze het op het nieuws over 12 gewonden, en ze hebben net bekend gemaakt het te behandelen als een terroristische aanslag.
Ailill schreef:Precies een jaar na België, bedacht me vanmorgen nog dat het wel heel ironisch zou zijn en jawel: Wederom een aanslag.
_Nadia_ schreef:Ik heb net wat beelden gezien (kan de tv niet aanzetten, heb mijn kinderen rondlopen en die hoeven dit niet te zien) maar ik geloof nooit dat het maar 12 gewonden zijn..
Ik weet dat het een kwestie van tijd was voor het hier (weer) zou gebeuren, maar t zet je wel aan het denken, je zal er lopen met je kinderwagen..
_Nadia_ schreef:Ik heb net wat beelden gezien (kan de tv niet aanzetten, heb mijn kinderen rondlopen en die hoeven dit niet te zien) maar ik geloof nooit dat het maar 12 gewonden zijn..
Ik weet dat het een kwestie van tijd was voor het hier (weer) zou gebeuren, maar t zet je wel aan het denken, je zal er lopen met je kinderwagen..
Citaat:'Dader is dikke zwartgeklede man'
Een ooggetuige op de brug zegt tegen de BBC dat hij een lichaam in het water heeft zien liggen. Twee andere getuigen melden dat de dader een dikke zwartgeklede man zou zijn. De twee zagen dat hij door het hek bij het parlement het terrein op rende. Een bewaker in geel hesje viel naar de grond nadat hij door de man was neergestoken. Een tweede bewaker kwam aanrennen en schoot de zwart geklede man dood.
LadyMadonna schreef:Bron? Want ik begrijp op het nieuws dat de dader is neergeschoten in de tuin en afgevoerd naar het ziekenhuis