ik ben totaal niet thuis in politiek, ik stem wel braaf, maar verder als een online "op wie moet ik stemmen" test kom ik niet. En als je dan uiteindelijk bij een Mark Rutte uit komt en een paar jaar later terug kijkt op de keuze die je destijds gemaakt hebt is het alleen maar deprimerend.
Uiteindelijk komt het er op neer dat ik het allemaal niet meer volg, met het gevolg dat ik het ook daadwerkelijk niet meer volg

Maar om maar even woord bij daad te voegen en mijn goede voornemens te laten gelden: Ja, ik ben er eens een beetje in gedoken.
Nou neig ik naar rechts, maar Wilders vind ik overdreven, al zou hij niet misstaan in samenwerking met een partij die wat meer naar het midden nijgt.
Met als resultaat dat ik uiteindelijk uit kom bij het FVD.
Nou zou ik, ik niet zijn als het me niet zou opvallen dat het wel erg mooi klinkt allemaal. Ze dragen goede punten aan met wat ze allemaal willen veranderen. Maar de hamvraag is natuurlijk: Is dit wel te realiseren?
We zitten vast aan wetten en regels, niet alleen binnen ons land, maar ook die van de EU. Ennnn, daar zit voor mij het probleem, omdat ik zo lang de politiek de rug toe gekeerd heb, zie ik het gehele plaatje niet meer en ik denk samen met mij vele anderen.
Het doel van dit topic is dan ook het bespreken van de mogelijkheden uit het oogpunt van de FVD in vergelijking met andere partijen en vanuit het perspectief van het politieke systeem in NL en de EU mbt. de FVD.
Meningen zijn dan ook vrij om geuit te worden, maar hou het netjes en hou het bij het onderwerp.
Thanks!