Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRaisin schreef:(...)
Maar aan de andere kant zou je toch best gelukkig moeten kunnen worden met iemand die niet persé aan je voorkeuren voldoet? Alsin, ik vind mannen met donker haar knap, maar heb toch zeker een gelukkige relatie met een roodharige en zou niemand anders willen. Of gaat zo'n vergelijking niet op in deze situatie?
xRaisin schreef:Lastig onderwerp! Ik kan me er zo niks bij voorstellen dat iemand op jonge kinderen valt en ik vind het een walgelijk idee. Aan de andere kant, als iemand deze gevoelens heeft en daar niks aan kan doen en ze altijd moet onderdrukken dan is dat ook wel sneu...
Maar aan de andere kant zou je toch best gelukkig moeten kunnen worden met iemand die niet persé aan je voorkeuren voldoet? Alsin, ik vind mannen met donker haar knap, maar heb toch zeker een gelukkige relatie met een roodharige en zou niemand anders willen. Of gaat zo'n vergelijking niet op in deze situatie?
elenaMM77 schreef:absoluut Cayenne, ik heb liever iemand naast mij wonen die weet wat zijn tekortkomingen zijn en open staat voor oplossingen en hulp.. iemand die aan de bel trekt.. in plaats van een een buur waarvan ik geen idee heb wat voor geheimen er verborgen liggen.. We denken allemaal dat we veilig zijn omdat we niet weten wie er naast ons woont.. Goed een verstokte practiserend pedofiel nou nee, dat is wachten op ellende..
Nee, je kinderen zonder toezicht daar bij hem achterlaten, dat is de kat op het spek binden.. evenals hem vragen om op te passen. Maar dat zal hij zelf ook inzien denk ik zo.. verder dan dat zou ik met hem gewoon duidelijke afspraken maken als buren. hij zal zich er ook aan willen houden.. want hij leeft liever met open vizier en een sociaal vangnet dan als verguist persoon.
ik moest er overigens wel heel even over nadenken. 'zeg ik niet te gemakkelijk ja.. vind ik dat wel echt'. maar kwam toch uiteindelijk bij een ja uit... Natuurlijk heb je liever iemand die 100% vrij van allerlei labels is.. maar 99% van de tijd ken je de diepste donkerste geheimen van je buren niet.
elenaMM77 schreef:Nee, je kinderen zonder toezicht daar bij hem achterlaten, dat is de kat op het spek binden.. evenals hem vragen om op te passen. Maar dat zal hij zelf ook inzien denk ik zo.. verder dan dat zou ik met hem gewoon duidelijke afspraken maken als buren. hij zal zich er ook aan willen houden.. want hij leeft liever met open vizier en een sociaal vangnet dan als verguist persoon.
Citaat:I knew I was attracted to little girls, I was always a little close, maybe I hugged them too tight, or did some things I shouldn't have done, but I never penetrated a child, never – what I would call – had sex with a child.
Citaat:we had foster children. Things went pretty well… but three years after, they left. They left for other reasons – we moved onto other things, the foster girl developed false memories.
Cayenne schreef:Natuurlijk is er wel wat aan de hand. Hij heeft die gevoelens. Zo iemand voor een basisschoolklas zetten lijkt me ook geen strak plan, maar dat zouden ze zelf ook niet moeten willen. Als je wil afvallen moet je ook geen snoepwinkel binnen gaan.elenaMM77 schreef:Nee, je kinderen zonder toezicht daar bij hem achterlaten, dat is de kat op het spek binden.. evenals hem vragen om op te passen. Maar dat zal hij zelf ook inzien denk ik zo.. verder dan dat zou ik met hem gewoon duidelijke afspraken maken als buren. hij zal zich er ook aan willen houden.. want hij leeft liever met open vizier en een sociaal vangnet dan als verguist persoon.
Maar dan zeg je in feite dat je hem toch niet zonder supervisie bij je kinderen in de buurt vertrouwd. Als hij een pedofiel is (en dus geen pedoseksueel) dan is er toch niets aan de hand?
Moeilijk onderwerp idd! Volgens mij was het inderdaad bij Je Zal Het Maar Hebben. Die man was ook vermomd om herkenning te voorkomen.
Zou castreren echt helpen? Daarmee haal je de gevoelens toch niet weg?