Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:ik snap het ook niet, ik wil het niet zien, ik vind het ook niet normaal als je naar zoiets kan kijken.
Wat mij betreft dikke boetes uitdelen, en dan ook echt hoge bedragen.
Kinke schreef:artikel gelezen??? Die ramptoeristen liepen de hulpverleners in de weg.
Kinke schreef:Dat mogen ze ook, ze zijn tenslotte politie. Snap niet hoe je erbij komt dat een burger net zoveel mag.
Jennyj01 schreef:Zeg ik toch ook niet. Maar ik vind het niet oké hoor dat de politie zomaar van alles op Facebook zet. Ik vind dat niet echt integer. Maar ik weet ook wel dat er hier op bokt toch wel een hoop mensen die erg onder de indruk zijn van de politie.
Jennyj01 schreef:Je maakt het veel groter dan het is. Ik zeg niet dat ik het goed keur. Het is lastig en ja hebben die mensen niks beter te doen? Maar nieuwschierigheid is gewoon een eigenschap die mensenlijk is. Dus als de politie niet zo zou zeuren en gewoon afzetten en aan het werk gaan is er niks aan de hand. Misschien waren dit wel mensen die wilde helpen. Het is een waardeloos artikel waar eigenlijk helemaal niks in staat. Maar waar jij al wel je conclusies uit trekt dat jemedemens zo aso is om dit te doen.
Jennyj01 schreef:Ik verbaas me altijd weer hoeveel mensen dit soort berichtjes maar klakkeloos geloven en als waarheid aannemen.