Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:Wie ben jij om daarover te oordelen, ken je hem persoonlijk of baseer je je op de media?
Cowboy55 schreef:In welke zin geeft hij anderen 'de schuld' van zijn mindere races en in hoeverre vind je dat onterecht?
Team RB geeft zelf al 2 races aan dat er iets niet goed zit in de versnellingsbak waardoor het ding de start verknoeit. Daar kan een rijder vandaag de dag helemaal niks aan doen, hij heeft er geen invloed op. Het ding doet het of het ding doet het niet.
De race daarvoor (Spa) wordt hij bij de 1e bocht geramd, terwijl hij een 'cleane' racelijn te pakken had. Daar kan hij ook weinig aan doen (je kunt je hoogstens afvragen in hoeverre het slim was om op die lijn te gaan zitten).
Dus het is me niet helemaal duidelijk waarover hij volgens jou huilebalkt.
EDIT: Oh, je bedoelt het wat abstracter dan puur m.b.t. Max.....
CestLaVie_97 schreef:Cowboy55 schreef:In welke zin geeft hij anderen 'de schuld' van zijn mindere races en in hoeverre vind je dat onterecht?
Team RB geeft zelf al 2 races aan dat er iets niet goed zit in de versnellingsbak waardoor het ding de start verknoeit. Daar kan een rijder vandaag de dag helemaal niks aan doen, hij heeft er geen invloed op. Het ding doet het of het ding doet het niet.
De race daarvoor (Spa) wordt hij bij de 1e bocht geramd, terwijl hij een 'cleane' racelijn te pakken had. Daar kan hij ook weinig aan doen (je kunt je hoogstens afvragen in hoeverre het slim was om op die lijn te gaan zitten).
Dus het is me niet helemaal duidelijk waarover hij volgens jou huilebalkt.
EDIT: Oh, je bedoelt het wat abstracter dan puur m.b.t. Max.....
Precies, misschien beter Dafne Schippers, die niet blij kon zijn met zilver. Snap dat er hard getraind is maar zilver is een topprestatie. Wbt max, ik weet niet precies welke race het was, maar hij viel heel onterecht uit naar zijn collega coureur, waarna hij op zn plek is gezet door andere coureurs. Ik vind het heel erg knap wat hij op deze leeftijd al voor elkaar heet trouwens hoor.
CestLaVie_97 schreef:<KNIP> Zie ik dit als enige zo of zijn er meer die vinden dat de huidige sportwereld soms een beetje abnormaal gedrag vertoont?
CestLaVie_97 schreef:Dit valt mij op, waar Max eens zo sympathiek was, ook naar zijn medecoureurs, geeft hij nu alles en iedereen de schuld van zijn mindere races. Tenminste, zo lijkt het voor de buitenstaander. Max dient voor mij nu als voorbeeld, want dit soort taferelen zijn er alleen met sporten waarin heel veel geld omgaat lijkt het wel. Kijk eens naar de parasporten, minder geld, maar wat een karakter tonen die mensen zeg, al zitten ze compleet stuk, ze blijven bij zichzelf en geven niet op. Ook genoeg 'normale' sporters die dit doen hoor, maar er zitten er ook tussen die wel een beetje te verwend lijken door hun sport. Weer Max als voorbeeld, pas 18 jaar, woont in Monaco, gaat met vrouwen om alsof ze in de supermarkt te koop zijn, wat mort daar vanterecht komen vraag ik me wel eens af.Dit topic is niet bedoeld om de formule 1 of Max in kwaad daglicht te zetten, maar hier kon ik even duidelijke voorbeelden in vinden. Zie ik dit als enige zo of zijn er meer die vinden dat de huidige sportwereld soms een beetje abnormaal gedrag vertoont?
CestLaVie_97 schreef:Zie ik dit als enige zo of zijn er meer die vinden dat de huidige sportwereld soms een beetje abnormaal gedrag vertoont?
Mizora schreef:Ik vind het haar er wel bij passen. Een soort van hippie en dat past helemaal bij zijn karakter. Hij is schattig.