Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Nee, ik twijfel niet aan Glock. Ik vind het eerder teleurstellend dat mensen zo in het negatieve blijven hangen wat betreft het product wat hij maakt. Wapens worden niet alleen door criminelen gebruikt maar ook om jouw leven te redden indien nodig (denk aan politie). Dan vind ik niet dat Glock over een negatieve kam geschoren hoeft te worden. Aan alles wat negatief gezien kan worden zit ook iets positiefs.
Ashleytjuhh schreef:Meneer glock heeft inderdaad aardig wat centjes.
Maar hij maakt ook gewoon goede wapens.
de politie verdicht ons met zijn product. HIj zelf zal dan ook nooit met de intensie gemaakt hebben dat ze in de slechte handel terrecht zouden komen.
(als de mensheid niet zo erg geweldadig was waren er ook nooit wapens nodig geweest)
dus hoe je het ook wend of keert je kan meneer glock daar niet op aan kijken persoonlijk heb ik dus geen twijfel aan zijn sponsoring
Lukasje schreef:Jester_ schreef:Maar ik vermoed dat glock ook geen verboden wapens maakt? Dus van die grote machine geweren waar je al die criminelen en is en weet ik het wat mee ziet, komen mi niet van glock..
Hoe kan je dat nou weten??