Hele schoolklas op de vuist tijdens les in Almere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Hele schoolklas op de vuist tijdens les in Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 13:50

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:57

:oo compleet volstrekt gestoord dit. Die mogen allemaal van mij naar halt inclusief de klappende en juigende leerlingen. Stelletje idioten. _-:( lijkt wel alsof jeugd steeds vroeger en extremer ontspoord. De vele bus en snackbar berovingen hier in de regio zijn guppies van 14 15 en 16 voor opgepakt. :n
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-06-16 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:57

:wow:

Jeeeeeeezes... allemaal meiden ook. Ben nou toch wel benieuwd wat hier voor drama achter schuilt :=

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:00

Ik dacht dat zullen wel een paar stevige kerels zijn geweest. Maar nee hoor, het filmpje toont een ware bitchfight :')

eclair98

Re: Hele schoolklas op de vuist tijdens les in Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 14:01

En ik dacht altijd dat wij rebels konden zijn.... Dat valt dus in het niet :')

Wat vinden jullie trouwens van het ingrijpen van de docent? Ik denk dat hij goed gehandeld heeft :j

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:04

eclair98 schreef:
En ik dacht altijd dat wij rebels konden zijn.... Dat valt dus in het niet :')

Wat vinden jullie trouwens van het ingrijpen van de docent? Ik denk dat hij goed gehandeld heeft :j

Tja wat moet je als docent. Hij bleef rustig maar je mag tegenwoordig al niet eens meer wijzen naar een kind van een ander...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:06

Goed, netjes rustig gebleven. Zelf geen aanleiding geven tot agressie of ongewenst vastpakken (dat risico loop je ook nog bij gestoorde ouders ook, als hij een meisje harder maar mogelijk op de foute plek vastpakt dat ie aanranding naar zijn hoofd kan krijgen) , zijn hoofd erbij gehouden ook. Denk dat door zijn kalme aanpak en toch de ergste raddraaier op een nette manier klemmhoudt de boel niet erger is geworden. Waar ik vooral van schrik is de persoon die met die enorme karate trap in de rug terecht komt.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:08

Wat ik nog het meest vieze vind is het persoon die het meisje dat wordt vastgehouden door de leraar, vol in haar rug trapt met een aanloop..

Het is echt te kansloos voor woorden. Nu weten we het hele verhaal niet wat er gebeurd is of wat er gezegd is, maar volgens mij hebben die meiden gewoon het zwart voor hun ogen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:09

God allemachtig wat een idioterie :oo

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:10

karuna schreef:
Goed, netjes rustig gebleven. Zelf geen aanleiding geven tot agressie of ongewenst vastpakken (dat risico loop je ook nog bij gestoorde ouders ook, als hij een meisje harder maar mogelijk op de foute plek vastpakt dat ie aanranding naar zijn hoofd kan krijgen) , zijn hoofd erbij gehouden ook. Denk dat door zijn kalme aanpak en toch de ergste raddraaier op een nette manier klemmhoudt de boel niet erger is geworden. Waar ik vooral van schrik is de persoon die met die enorme karate trap in de rug terecht komt.

Echt helemaal precies dit.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:11

Jemig, wat een stelletje idioten..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:11

Mijn hemel :')

Die leraar ook; "je slaat mij nu ook. Je slaat mij nu ook!" Snap wel dat die op ten duur maar hulp is gaan halen. Stelletje gillende pubers. Ben benieuwd wat hieraan vooraf is gegaan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:12

Ik heb moet ik toegeven ook een keer een dergelijke uitval gehad op school :o ging idd heel wat aan vooraf. Meisje kwam van lagere school ook af, pestte me daar al en zat al de hele les met een passerpunt in mijn been te prikken. Ik had al een aantal keren gewaarschuwd en toen ging het licht bij mij uit. We waren naast elkaar neergezet omdat we de enige uit het dorp waren en protest van mijn kant niet hielp.

Heb een paar beste klappen uitgedeeld en ben toen zelf de klas uitgelopen. Meisje had best veel schade ook nog (ontwrichte kaak en een gebroken neus) Niet goed dat geef ik toe maar de frustratie van jaren kwam eruit. Ben zelf niet geschorst tot mijn verbazing toen, zij wel omdat de aanleiding duidelijk was.

Dus daarin kan ik wel begrijpen dat iemand flipt maar dat de hele klas elkaar dan maar te lijf gaat. Daar schrik ik van

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:13

Wat een stel kansloze mutsen zeg.

Maar m.i. heeft de docent juist gehandeld.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:13

*kijkt het filmpje nog een x terug*

Volgens mij hoeft die met die hoofddoek ook zich nu niet meer aan de ramadan te houden.. de tandjes gewoon haar vastpakken en volgas meppen. Volgens mij had ik die hoofddoek afgetrokken en der vastgebonden _O- Ik ben voor pratend oplossen, maar als ik zo aangevallen was...

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:15

Echt heel bizar dit!
Ben benieuwd wat er gebeurd is om dit zo uit de hand te laten lopen..

Vind ook dat de docent goed gehandeld heeft.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 14:16

karuna schreef:
Ik heb moet ik toegeven ook een keer een dergelijke uitval gehad op school :o ging idd heel wat aan vooraf. Meisje kwam van lagere school ook af, pestte me daar al en zat al de hele les met een passerpunt in mijn been te prikken. Ik had al een aantal keren gewaarschuwd en toen ging het licht bij mij uit. We waren naast elkaar neergezet omdat we de enige uit het dorp waren en protest van mijn kant niet hielp.

Heb een paar beste klappen uitgedeeld en ben toen zelf de klas uitgelopen. Meisje had best veel schade ook nog (ontwrichte kaak en een gebroken neus) Niet goed dat geef ik toe maar de frustratie van jaren kwam eruit. Ben zelf niet geschorst tot mijn verbazing toen, zij wel omdat de aanleiding duidelijk was.

Dus daarin kan ik wel begrijpen dat iemand flipt maar dat de hele klas elkaar dan maar te lijf gaat. Daar schrik ik van

Dat kan ik ook maar al te goed begrijpen, maar dit? Ook dat lachen enzo, opnaaien, filmen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:17

Zij mept nog als een meisje maar ze gaat wel door zeg poeh. Net als die bovenop een ander op de grond zit. Ook alleen erg vrouwelijk en zonder schade slaan. Net als haren trekken. Ondanks dat ik dt vreselijk vind heb ik er wel om moeten grinneken. De mep met de stoel en de karate trap zijn veel gevaarlijker en met meer schade dan dat mieterige geaai.

Ik schrik daar dus ook van, dat groeps gedrag zoiets zo uit de hand kan lopen, :oo

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:18

gewoon de hele klas schorsen..
de helft is aan het vechten, de andere helft staat te juichen en aan te moedigen en de laatste staat te filmen..

niemand die het lokaal verlaat om hulp te halen om het gevecht te stoppen, dus in mijn ogen ook niemand die er onschuldig vanaf komt daar.

docent handelt correct (behalve misschien het verkapte verzoekje om wel raak te slaan omdat ze hem staan te timmeren). Hij kan ook niet weglopen want als het uit de klauwen loopt, dan zou hij als nog in kunnen grijpen om levensgevaarlijke situaties te voorkomen of hij kan eerste hulp verlenen.. weglopen kan in zo'n geval niet.. Maar iedere leerling met een beetje gevoel in zijn donder had de klas uit moeten stormen en hulp gaan halen omdat dit uit de klauwen loopt.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 14:19

Ghehe, ik zou dat wel gedaan hebben, ik ben nogal een watje :+ Maar misschien heb je ook weer het risico dat als jij de docent bent gaan halen, dat je de volgende bent...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:20

Wat ik nog het meest apart vind is dat in het begin van het filmpje er twee meiden tegen over elkaar staan. De een zegt wat waardoor de ander flipt en een stoel pakt. Vervolgens komen er twee andere meiden bij die het meest donkere meisje helpen. Pas halverwege komen er twee meiden bij die de ander helpen, waarnaar er ook een paar gasten in beeld springen om de boel uit elkaar te halen.

Is het niet beter om ze meteen uit elkaar te halen :') ? even serieus, ik was als leraar echt :evaw: gegaan en de deur op slot, zoek het maar lekker uit stelletje kansenpareltjes..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:20

Ik ook zou de klas zijn uitgeschoten voor hulp tenzij ik de pineut was om geslagen te worden, dan mep ik wel terug.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 14:21

Celiien schreef:
Wat ik nog het meest apart vind is dat in het begin van het filmpje er twee meiden tegen over elkaar staan. De een zegt wat waardoor de ander flipt en een stoel pakt. Vervolgens komen er twee andere meiden bij die het meest donkere meisje helpen. Pas halverwege komen er twee meiden bij die de ander helpen, waarnaar er ook een paar gasten in beeld springen om de boel uit elkaar te halen.

Is het niet beter om ze meteen uit elkaar te halen :') ? even serieus, ik was als leraar echt :evaw: gegaan en de deur op slot, zoek het maar lekker uit stelletje kansenpareltjes..

Natuurlijke selectie :))

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:21

Juist :') Kijken wie er na een uur nog overeind staat _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:21

Ik snap wel dat leerlingen blijven staan hoor (het aanmoedigen en filmen dan weer niet) maar ik begrijp wel dat je zo verbijsterd bent dat je er niet gelijk aan denkt om hulp te halen, het gaat ook allemaal zo snel.