Ik schrok hier zo erg van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:En ik dacht altijd dat wij rebels konden zijn.... Dat valt dus in het niet
Wat vinden jullie trouwens van het ingrijpen van de docent? Ik denk dat hij goed gehandeld heeft
karuna schreef:Goed, netjes rustig gebleven. Zelf geen aanleiding geven tot agressie of ongewenst vastpakken (dat risico loop je ook nog bij gestoorde ouders ook, als hij een meisje harder maar mogelijk op de foute plek vastpakt dat ie aanranding naar zijn hoofd kan krijgen) , zijn hoofd erbij gehouden ook. Denk dat door zijn kalme aanpak en toch de ergste raddraaier op een nette manier klemmhoudt de boel niet erger is geworden. Waar ik vooral van schrik is de persoon die met die enorme karate trap in de rug terecht komt.
karuna schreef:Ik heb moet ik toegeven ook een keer een dergelijke uitval gehad op schoolging idd heel wat aan vooraf. Meisje kwam van lagere school ook af, pestte me daar al en zat al de hele les met een passerpunt in mijn been te prikken. Ik had al een aantal keren gewaarschuwd en toen ging het licht bij mij uit. We waren naast elkaar neergezet omdat we de enige uit het dorp waren en protest van mijn kant niet hielp.
Heb een paar beste klappen uitgedeeld en ben toen zelf de klas uitgelopen. Meisje had best veel schade ook nog (ontwrichte kaak en een gebroken neus) Niet goed dat geef ik toe maar de frustratie van jaren kwam eruit. Ben zelf niet geschorst tot mijn verbazing toen, zij wel omdat de aanleiding duidelijk was.
Dus daarin kan ik wel begrijpen dat iemand flipt maar dat de hele klas elkaar dan maar te lijf gaat. Daar schrik ik van
Celiien schreef:Wat ik nog het meest apart vind is dat in het begin van het filmpje er twee meiden tegen over elkaar staan. De een zegt wat waardoor de ander flipt en een stoel pakt. Vervolgens komen er twee andere meiden bij die het meest donkere meisje helpen. Pas halverwege komen er twee meiden bij die de ander helpen, waarnaar er ook een paar gasten in beeld springen om de boel uit elkaar te halen.
Is het niet beter om ze meteen uit elkaar te halen? even serieus, ik was als leraar echt
gegaan en de deur op slot, zoek het maar lekker uit stelletje kansenpareltjes..