Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ik vraag me dan af wie zich heeft laten overhalen om dit in te spreken.
Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat er nog mensen zijn die echt tegen homoseksualiteit zijn, op misschien een hele oude generatie na.
Koper schreef:Wat grappig dat de reacties hier precies het zelfde doen als het filmpje. Veroordelen wat anders is dan wat je zelf vindt en doet.
OsMo schreef:Ik dacht een heel schokkend filmpje te zien maar het valt mij eigenlijk nog wel enigszins mee.
Tis niet zo dat ze uitbeelden dat kinderen mensen die anders leven mogen pesten of negeren.
De Jehova stroming richt zicht vooral op het verkondigen van hun leer die zij als de waarheid zien en daar beginnen ze al vroeg mee. Kinderen gaan ook mee langs de deuren.
Ik zie daar nog niet zo heel erg gevaren in alleen dat er mensen gecreëerd worden die er van overtuigd zijn dat homo's etc. niet naar het paradijs gaan. Het zal wellicht zorgen voor discussies.
Ik maak mij meer zorgen over de tv programma's met alle geweld er in waar kinderen tegenwoordig gewoon naar kunnen kijken.
KoudbloedKim schreef:Ik vraag me dan af wie zich heeft laten overhalen om dit in te spreken.
Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat er nog mensen zijn die echt tegen homoseksualiteit zijn, op misschien een hele oude generatie na.
Ik weet dat het voor komt, maar in mijn omgeving merk ik daar eigenlijk niks van en daarom vind ik deze video bijna lachwekkend.
Kan me niet voorstellen dat iemand zoiets serieus neemt, al zijn kinderen natuurlijk wel enorm beïnvloedbaar.