Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Ja, ik denk dat het heel goed is om zelf eens te gaan kijken hoe het er daar aan toe gaat, in plaats van klakkeloos meningen van anderen over te nemen.
o0eefje0o schreef:sabine1979 schreef:Ik werk op een AZC.
Er wordt om me heen heel veel geroepen,
ga er met een open dag kijken.
Dan praat je heel anders...
Er zitten natuurlijk ook etterballen bij, maar je hebt ook nederlandse etterballen
Nice welk azc en wat doe je?? Ik werk bij gca
Judass schreef:Ik zou het ook absoluut doen, ben nogsteeds van mening dat die mensen daar niet voor hun lolletje zitten.
Sammie schreef:Het leven is in Nederland ook niet altijd een lolletje...
Het is maar net wat je onder 'lolletje' vind vallen. 25% hoort er dus niet, volgens de maatstaven van NL/EU. Volgens die maatstaven zou je kunnen zeggen dat ze er wel voor hun lolletje zitten.
nynke55 schreef:Sammie schreef:Het leven is in Nederland ook niet altijd een lolletje...
Het is maar net wat je onder 'lolletje' vind vallen. 25% hoort er dus niet, volgens de maatstaven van NL/EU. Volgens die maatstaven zou je kunnen zeggen dat ze er wel voor hun lolletje zitten.
Ik ben ook van mening dat we deze mensen niet moeten opvangen, maar kan het wel begrijpen dat ze een beter leven zoeken. Tenslotte deden en doen wij dat ook in grote getale, eerder naar Canada en Australie, tegenwoordig naar Spanje en Italie.
Ragdollcat schreef:Ik vraag me af........waarom zijn er vrijwilligers nodig? Deze mensen kunnen ook de klussen gaan doen, hebben ze tenminste afleiding en vervelen ze zich niet.